Quote from Funbeat user on 30 January 2011, 15:26det tänkte jag med..... som fortfarande fundera på att anmäla mig....
ice bugs hela vägen...
det tänkte jag med..... som fortfarande fundera på att anmäla mig....
ice bugs hela vägen...
Quote from Funbeat user on 20 February 2011, 16:32Tack för ett grymt arrangemang. Gillade hela lördag. Tack till alla kul löpare för bra inspiration.;)
Tack för ett grymt arrangemang. Gillade hela lördag. Tack till alla kul löpare för bra inspiration.;)
Quote from Funbeat user on 20 February 2011, 16:49Vilken helg! Tack alla som varit inblandade i arrangemanget och framförallt då Kristina Paltén.
Detta var en minnesvärd helg där man fick en del att tänka på.. (inte dricka? Jo, drickat kommer inte jag att släppa iaf 🙂 ). Fantastiskt att få träffa alla
Vilken helg! Tack alla som varit inblandade i arrangemanget och framförallt då Kristina Paltén.
Detta var en minnesvärd helg där man fick en del att tänka på.. (inte dricka? Jo, drickat kommer inte jag att släppa iaf 🙂 ). Fantastiskt att få träffa alla
Quote from Funbeat user on 20 February 2011, 16:51u blir man intresserad. Vad sas om intervaller och dricka?
u blir man intresserad. Vad sas om intervaller och dricka?
Quote from Funbeat user on 20 February 2011, 17:11Tack till alla! kul var det...
kallt imorse men bra träningspass.
Kul att träffa folk!
Tack Kristina & Carina.
Tack till alla! kul var det...
kallt imorse men bra träningspass.
Kul att träffa folk!
Tack Kristina & Carina.
Quote from Funbeat user on 20 February 2011, 18:31Tack för en bra genomförd helg.
Tack för en bra genomförd helg.
Quote from Funbeat user on 20 February 2011, 19:25Peter: Rune sa det vanliga om intervaller. Han avskyr dem. Det enda som egentligen sades om hur man ska träna var Tim som snuddade vid att 12 mil per vecka verkar vara en övre gräns för "vad som är bra" för kroppen.
Peter: Rune sa det vanliga om intervaller. Han avskyr dem. Det enda som egentligen sades om hur man ska träna var Tim som snuddade vid att 12 mil per vecka verkar vara en övre gräns för "vad som är bra" för kroppen.
Quote from Funbeat user on 20 February 2011, 19:28Och dricka? Vad framfördes för revolutionerande åsikter i ämnet?
Och dricka? Vad framfördes för revolutionerande åsikter i ämnet?
Quote from Funbeat user on 20 February 2011, 20:04Drick bara om du verkligen är törstig, sa Timothy. Många som kollapsar gör det för att de druckit för mycket. Äta är viktigare.
.
.
Tack Carina och Kristina för en jättekul helg.
Vi i 6-tempogruppen (23 från start, 8 i mål) sprang 57,5 km och var tillbaka
Drick bara om du verkligen är törstig, sa Timothy. Många som kollapsar gör det för att de druckit för mycket. Äta är viktigare.
.
.
Tack Carina och Kristina för en jättekul helg.
Vi i 6-tempogruppen (23 från start, 8 i mål) sprang 57,5 km och var tillbaka
Quote from Funbeat user on 20 February 2011, 22:12Underbar helg. Tack Kristina och Carina för ett superbra event.
Vi i kaffegruppen tog oss i mål kl 19.44 och var 4 st. Kommer inte riktigt ihåg hur många vi var från början, men kanske ca 10 st.
Underbar helg. Tack Kristina och Carina för ett superbra event.
Vi i kaffegruppen tog oss i mål kl 19.44 och var 4 st. Kommer inte riktigt ihåg hur många vi var från början, men kanske ca 10 st.