Quote from Funbeat user on 27 November 2011, 09:39Då är det ännu en gång ett jättefält som startar.
Då är det ännu en gång ett jättefält som startar.
Quote from Funbeat user on 27 November 2011, 10:40Ett jättefält med bara inbjudna!
Ett jättefält med bara inbjudna!
Quote from Funbeat user on 27 November 2011, 10:49Men distanserna blir varken kortare eller enklare att genomföra bara för att det är färre deltagare än i andra kortare lopp.
Men distanserna blir varken kortare eller enklare att genomföra bara för att det är färre deltagare än i andra kortare lopp.
Quote from Funbeat user on 27 November 2011, 10:59Absolut inte, grym prestation av samtliga.
Dock är Jonas en av få som har idrott som yrke så konkurrensen är kanske inte som i en IM-tävling?
Absolut inte, grym prestation av samtliga.
Dock är Jonas en av få som har idrott som yrke så konkurrensen är kanske inte som i en IM-tävling?
Quote from Funbeat user on 27 November 2011, 11:13Jag hade också klarat av att bryta första dagen.
Jag hade också klarat av att bryta första dagen.
Quote from Funbeat user on 27 November 2011, 11:39@David, pröva att skriva något som genererar positiv energi. Något som varken är cyniskt eller ironiskt. Pröva, det är inte så läskigt som det kanske verkar.
Startfältet må vara begränsat men jag tycker iaf att, som Jonas gör, snitta 42s/50m i 10000m i s
@David, pröva att skriva något som genererar positiv energi. Något som varken är cyniskt eller ironiskt. Pröva, det är inte så läskigt som det kanske verkar.
Startfältet må vara begränsat men jag tycker iaf att, som Jonas gör, snitta 42s/50m i 10000m i s
Quote from Funbeat user on 27 November 2011, 11:42Det måste vara balans.
Det måste vara balans.
Quote from Funbeat user on 27 November 2011, 19:46colting DNF 🙁
colting DNF 🙁
Quote from Funbeat user on 27 November 2011, 19:58Meh. Va synd. Läste precis hans blogg och där stod det ju inget om det alls... fast att han har ont var det inget snack om.
Var hittade du den infon?
Meh. Va synd. Läste precis hans blogg och där stod det ju inget om det alls... fast att han har ont var det inget snack om.
Var hittade du den infon?
Quote from Funbeat user on 27 November 2011, 20:07#ultramanlive
#ultramanlive