Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonUltraman 2011
You need to log in to create posts and topics.

Om du inte tycker det är kul och bara kör på "måste" tror jag att vid någon gräns kommer kroppen att säga till. Så det gäller att lyssna på kroppen. Den har alltid rätt!

Antagligen. Jag tränar inte alls det som jag kanske borde träna triathlon-mässigt just nu. Förra veckan sprang jag inte alls... Men nu har jag börjat hitta träningsglädjen igen genom klättring, boxning och yoga och då hoppas jag att längtan efter cykling,

@Mats J, på triathlonsklubbarnas websajter finne det inspiration till ditt eget träningsupplägg för triathlon. Det är ju lite annorlunda jämfört med träning som riktar sig mot en disciplin.

Kollade lite på filmerna från Ultraman 2011. Andra dagens cykling var uppenbarligen en lång plåga för Jonas. Styrkan i vindarna kan man se mot slutet av denna film

@Leif: Absolut! Jag har dessutom funderingar på att gå med i en triklubb för att kunna träna med andra. Men just nu är jag bara glad att träningsglädjen överhuvudtaget är tillbaka. 🙂

Vissa av oss (jag alltså) gillar inte klubbträning så himla mycket. Visst är jag med i både cykel-, löp-, och triathlonklubb men jag är och förblir nog alltid mest av allt en ensling, enstöring, störd men ganska fin ändå 🙂

Även jag är en "träningsenstöring". Har prövat att träna i grupp och insett att det inte passar mig och mina behov. Jag har dock tagit hjälp att sätta samman mitt träningsprogram. Utförandet = "gör_själv".

En av fördelarna med klubbarna är att man dels f

Ja just det. Jag är inte med bara för att kunna få licens utan mest för gemenskapen, föreläsningar och annat skoj (öl på puben).