Quote from Funbeat user on 27 November 2011, 20:29twitter.. trist, trodde verkligen på colting i år! han var ju i sån grym form..
twitter.. trist, trodde verkligen på colting i år! han var ju i sån grym form..
Quote from Funbeat user on 28 November 2011, 07:36http://coltingblogg.com/
finns både lite filmer från dag 1 & 2 och hans egna ord efter dag 3
finns både lite filmer från dag 1 & 2 och hans egna ord efter dag 3
Quote from Funbeat user on 28 November 2011, 10:44Ah, där var hans egen bekräftelse. Jag hittade bara massa spekulationer på twitter.
Ja, livet fortsätter ändå. Tänka sig 🙂
Ah, där var hans egen bekräftelse. Jag hittade bara massa spekulationer på twitter.
Ja, livet fortsätter ändå. Tänka sig 🙂
Quote from Funbeat user on 28 November 2011, 18:17Ja det är ju så. Solen går upp imorgon igen, även för Jonas (H).
Jag noterar inspirerat att den äldste att fullfölja är 65år. Det finns fortfarande år kvar av hopp och möjligheter 🙂
Ja det är ju så. Solen går upp imorgon igen, även för Jonas (H).
Jag noterar inspirerat att den äldste att fullfölja är 65år. Det finns fortfarande år kvar av hopp och möjligheter 🙂
Quote from Funbeat user on 28 November 2011, 21:27Jag siktar på Hawaii innan jag är 90.
Jag siktar på Hawaii innan jag är 90.
Quote from Funbeat user on 28 November 2011, 21:42Jag siktar på Hawaii NÄR jag är 90. 😉
Jag siktar på Hawaii NÄR jag är 90. 😉
Quote from Elias Engqvist on 29 November 2011, 09:08Jag siktar på 90
Jag siktar på 90
Quote from Funbeat user on 29 November 2011, 10:38Ja, jag skulle faktiskt nöja mig med vilket som av Christers och Mats mål. Bara jag får ha kul.
Ja, jag skulle faktiskt nöja mig med vilket som av Christers och Mats mål. Bara jag får ha kul.
Quote from Funbeat user on 29 November 2011, 10:46Kul är nog viktigast faktiskt. Jag har börjat ha kul när jag tränar igen, det känns bra. 😀
Kul är nog viktigast faktiskt. Jag har börjat ha kul när jag tränar igen, det känns bra. 😀
Quote from Funbeat user on 29 November 2011, 10:53Underligt hur det där kan försvinna och vissa av oss (mig inkluderad) ändå envisas med att fortsätta att plåga oss. Vart går gränsen? Skulle vi fortsätta tills vi blev galna och inlagda?
Underligt hur det där kan försvinna och vissa av oss (mig inkluderad) ändå envisas med att fortsätta att plåga oss. Vart går gränsen? Skulle vi fortsätta tills vi blev galna och inlagda?