Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 23:05Du ska väl med Fredrika? Perfekt tillfälle att testa strategin inför gax.
Du ska väl med Fredrika? Perfekt tillfälle att testa strategin inför gax.
Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 23:23Jag håller med, men efter StM väntar en månad med VO2maxträning för min del. Tror jag. Vi får se! 🙂
Jag håller med, men efter StM väntar en månad med VO2maxträning för min del. Tror jag. Vi får se! 🙂
Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 23:52Nej, inte "får se". Du SKA springa! 😉
Nej, inte "får se". Du SKA springa! 😉
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 16:51Nu börjar det kännas jättekort om tid till Jättelångt! Dags att läsa på detaljerna...
Nu börjar det kännas jättekort om tid till Jättelångt! Dags att läsa på detaljerna...
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 18:28Shit ja! 12 dagar kvar till Jättelångt och benen känner fortfarande av STHLM maran. Ngn som har några grymma tips angående återhämtning? Skall jag dricka rapsolja och slicka på saltstenar fram till starten.....?
Shit ja! 12 dagar kvar till Jättelångt och benen känner fortfarande av STHLM maran. Ngn som har några grymma tips angående återhämtning? Skall jag dricka rapsolja och slicka på saltstenar fram till starten.....?
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 21:02@Mats: Gör det och rapportera hur det funkar för dig 😉
Jag tog min första post-maralöptur idag och det kändes toppen, så nu kommer jag köra på fram till Jättelångt. Hinner ju inte få upp volymen innan det är dags för loppet, så det är väl bara att spri
@Mats: Gör det och rapportera hur det funkar för dig 😉
Jag tog min första post-maralöptur idag och det kändes toppen, så nu kommer jag köra på fram till Jättelångt. Hinner ju inte få upp volymen innan det är dags för loppet, så det är väl bara att spri
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 15:40grrr - det är ju livsfarligt att läsa sånna här inlägg!
grrr - det är ju livsfarligt att läsa sånna här inlägg!
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 15:45Är det någon som har kläm på transportlogistiken - alltså hur man tar sig från målet (där man lämpligen planterar sin bil/cykel) och till starten?
Är det någon som har kläm på transportlogistiken - alltså hur man tar sig från målet (där man lämpligen planterar sin bil/cykel) och till starten?
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 16:24Det går bussar mellan Norrtälje och Grisslehamn 🙂
Det går bussar mellan Norrtälje och Grisslehamn 🙂
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 16:25Om du tar dig från målet upp till Estunavägen så finns där busshållplatser för linje 637. Kliver man av vid Grisslehamns färjeläge är det rätt nära till starten.
Är man där kl. 10 kan man även beskåda starten av Postrodden.
Om du tar dig från målet upp till Estunavägen så finns där busshållplatser för linje 637. Kliver man av vid Grisslehamns färjeläge är det rätt nära till starten.
Är man där kl. 10 kan man även beskåda starten av Postrodden.