Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 07:55Vaccinera dig! Jag träffar patienter som fått TBE - livet är förändrat för alltid!
Vaccinera dig! Jag träffar patienter som fått TBE - livet är förändrat för alltid!
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 08:23Nu var frågan snarare om det är försent att vaccinera sig en vecka före.
Jag upptäckte att de små fästingarna har förärats en egen hemsida på internet - www.fasting.nu
Där kan man läsa följande: "När det är angeläget att få ett snabbt skydd, t ex om fäs
Nu var frågan snarare om det är försent att vaccinera sig en vecka före.
Jag upptäckte att de små fästingarna har förärats en egen hemsida på internet - http://www.fasting.nu
Där kan man läsa följande: "När det är angeläget att få ett snabbt skydd, t ex om fäs
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 12:17Om inte vaccinationen skulle hjälpa kan ni ju alltid hoppas på att fästingarna är lika korkade som den jag träffade på min löprunda igår. När jag kom hem upptäckte jag att en hade bitit sig fast på stumpan! Den måste ha fått sitt livs besvikelse när den b
Om inte vaccinationen skulle hjälpa kan ni ju alltid hoppas på att fästingarna är lika korkade som den jag träffade på min löprunda igår. När jag kom hem upptäckte jag att en hade bitit sig fast på stumpan! Den måste ha fått sitt livs besvikelse när den b
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 15:08Sebastian: Bra frågor som jag vill ha svar på också. Om man förstorar upp kartan så framgår det att starten är på "Ekbacksvägen, Grisslehamn" (nära färjeterminalen) och målet är vid änden av "Lommarvägen, Norrtälje". Det kan jag knappa in i min navigator.
Sebastian: Bra frågor som jag vill ha svar på också. Om man förstorar upp kartan så framgår det att starten är på "Ekbacksvägen, Grisslehamn" (nära färjeterminalen) och målet är vid änden av "Lommarvägen, Norrtälje". Det kan jag knappa in i min navigator.
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 00:02Hur många är det ifrån Stockholm som skall springa loppet (tänker främst så att man kan samåka - borde vara det billigaste....)
Hur många är det ifrån Stockholm som skall springa loppet (tänker främst så att man kan samåka - borde vara det billigaste....)
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 06:44Jag har plats i en bil som dock tyvärr är full så vitt jag vet...
Jag har plats i en bil som dock tyvärr är full så vitt jag vet...
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 09:51Har du plats (för någon)...eller är bilen full 😉
Har du plats (för någon)...eller är bilen full 😉
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 11:01Bilen är full, och jag lyckades få plats i den innan den blev full. Tror jag, det är inte jag som kör 🙂
Bilen är full, och jag lyckades få plats i den innan den blev full. Tror jag, det är inte jag som kör 🙂
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 11:33Ser ut att bli svalt väder på lördag med 11 grader, 6-7 m/s och regn.
Skön springtemp men jag vill nog slippa regnet.
Ser ut att bli svalt väder på lördag med 11 grader, 6-7 m/s och regn.
Skön springtemp men jag vill nog slippa regnet.
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 12:52Hur kan du se väder som inte är förrän på lördag? Själv ser jag bara vilket väder det är medan det pågår... 😉
Hur kan du se väder som inte är förrän på lördag? Själv ser jag bara vilket väder det är medan det pågår... 😉