Quote from Guest on 28 July 2011, 21:06Jag tyckte att det skulle vara kul att springa ett ultra lopp på helgen men det finns inga.
Jag tänkte att om det var ett gäng som ville också tävla så skulle vi kunna hitta på ett eget. Det behöver inte vara så avancerad.Spontant kunde jag tänka mig;
Jag tyckte att det skulle vara kul att springa ett ultra lopp på helgen men det finns inga.
Jag tänkte att om det var ett gäng som ville också tävla så skulle vi kunna hitta på ett eget. Det behöver inte vara så avancerad.
Spontant kunde jag tänka mig;
Quote from Funbeat user on 28 July 2011, 21:16Ett spontant 6h på IP låter fantastiskt. Knytis och lap på gps är kul idé.
Denna helg kan jag inte vara med, börjar löpningen genom Tjeckien imorgon.
Ett spontant 6h på IP låter fantastiskt. Knytis och lap på gps är kul idé.
Denna helg kan jag inte vara med, börjar löpningen genom Tjeckien imorgon.
Quote from Funbeat user on 28 July 2011, 21:46Fan vad coolt! Lycka till.
Fan vad coolt! Lycka till.
Quote from Funbeat user on 28 July 2011, 22:04Orkar man resa lite går väl Skövde 28aug? 6tim, 12tim, 24tim och 48tim. Eller? Peter, du har bättre koll än jag. Och SUM i okt om man vill stanna i 08
Orkar man resa lite går väl Skövde 28aug? 6tim, 12tim, 24tim och 48tim. Eller? Peter, du har bättre koll än jag. Och SUM i okt om man vill stanna i 08
Quote from Funbeat user on 28 July 2011, 22:56Jag tycker det är rätt så tungt mellan ultratävlingarna så här års så den här har jag inte tid med.
Jag sprang Honstull-Järna (55 km) i början på månaden, Swedish Alpine (110 km) den 9-10/7 och kör Öland Marathon på lördag 30/7. Sedan har vi Full Moon R
Jag tycker det är rätt så tungt mellan ultratävlingarna så här års så den här har jag inte tid med.
Jag sprang Honstull-Järna (55 km) i början på månaden, Swedish Alpine (110 km) den 9-10/7 och kör Öland Marathon på lördag 30/7. Sedan har vi Full Moon R
Quote from Funbeat user on 28 July 2011, 23:07Jag kommer tillbaka från Australien den 28:e tyvärr.
Jag har motsätt problem, för få tävlingar. Vi var i Italien i två veckor tidigare i sommar och sen blir det som sagt Australien. Jag missar ganska många lopp i år. Det blir dock ganska tätt senare.
Jag kommer tillbaka från Australien den 28:e tyvärr.
Jag har motsätt problem, för få tävlingar. Vi var i Italien i två veckor tidigare i sommar och sen blir det som sagt Australien. Jag missar ganska många lopp i år. Det blir dock ganska tätt senare.
Quote from Funbeat user on 28 July 2011, 23:14Man kan ju springa ett eget ultralopp :o) Det gjorde jag i Söndags
(24/7) Bestämde mig veckan innan att springa 6h på en 1,1km lång varvbana på Rocklunda. Jag fick till och med mig en med löpare som i alla fall var med i 3h20min.Kunde inte heller ha få
Man kan ju springa ett eget ultralopp :o) Det gjorde jag i Söndags
(24/7) Bestämde mig veckan innan att springa 6h på en 1,1km lång varvbana på Rocklunda. Jag fick till och med mig en med löpare som i alla fall var med i 3h20min.
Kunde inte heller ha få
Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 14:23Kul initiativ men tycker mig förstå av svaren att det inte blir något?
Kul initiativ men tycker mig förstå av svaren att det inte blir något?
Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 15:43Vi har lilltjejen här i helgen men om du/ni passerar Södermalm kan jag bistå med en vätskekontroll...och kanske något nybakat. 🙂
Vi har lilltjejen här i helgen men om du/ni passerar Södermalm kan jag bistå med en vätskekontroll...och kanske något nybakat. 🙂
Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 17:42Kära löpare!
Den där idén låter ju jättekul. Skulle gärna vilja lära mig lite mer om ultralöpning. Hur gör man? Finns det någon bra hemsida, blogg eller kanske rent utav ett träningsschema någonstans? En träningsplan för nybörjare, medelmotionärer som är
Kära löpare!
Den där idén låter ju jättekul. Skulle gärna vilja lära mig lite mer om ultralöpning. Hur gör man? Finns det någon bra hemsida, blogg eller kanske rent utav ett träningsschema någonstans? En träningsplan för nybörjare, medelmotionärer som är