Quote from Funbeat user on 30 July 2011, 23:34Hagakullen?
Ullnabacken?
Väsjöbacken?
Hagakullen?
Ullnabacken?
Väsjöbacken?
Quote from Funbeat user on 30 July 2011, 23:54Söders höjder?(nu menar jag den där fina utsiktsplatsen där man bland annat kan skåda stadshuset rakt över vattnet. Utsiktsplatsen har kanske något namn men jag känner inte till det. Storslagen utsikt därifrån i alla fall:-))
Söders höjder?(nu menar jag den där fina utsiktsplatsen där man bland annat kan skåda stadshuset rakt över vattnet. Utsiktsplatsen har kanske något namn men jag känner inte till det. Storslagen utsikt därifrån i alla fall:-))
Quote from Funbeat user on 30 July 2011, 23:57Eftersom jag är uppväxt Söder om stan så tar jag bara med toppar Söder om stan, men de här borde ha bra chans att ingå
Högdalstoppen (102 m ö h)
Hammarbybacken (87 m ö h)
Flottsbrobacken (Fallhöjd 100 m)
Långsjöhöjden (77 m ö h)
Vikingaberget (73 m ö h)
Eftersom jag är uppväxt Söder om stan så tar jag bara med toppar Söder om stan, men de här borde ha bra chans att ingå
Högdalstoppen (102 m ö h)
Hammarbybacken (87 m ö h)
Flottsbrobacken (Fallhöjd 100 m)
Långsjöhöjden (77 m ö h)
Vikingaberget (73 m ö h)
Quote from Funbeat user on 31 July 2011, 00:20Jag missade tydligen det högsta berget, Tornberget 110.9m i Haninge
http://sverigestak.org/lan/AB.shtml
Jag missade tydligen det högsta berget, Tornberget 110.9m i Haninge
Quote from Funbeat user on 31 July 2011, 00:25Räknas bara Stockholms kommun eller Stor-Stockholm? Det kanske bara är Stockholms kommun?
Räknas bara Stockholms kommun eller Stor-Stockholm? Det kanske bara är Stockholms kommun?
Quote from Funbeat user on 31 July 2011, 00:48I tråden
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=768244
så står det:
"McD-rundan låter minst lika rolig som Christian Ritellas härliga förslag "Stockholms Toppar", Högdalstoppen - Vinsta - Granholmstoppen - Hammarbybacken - Frösundatoppen (
I tråden
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=768244
så står det:
"McD-rundan låter minst lika rolig som Christian Ritellas härliga förslag "Stockholms Toppar", Högdalstoppen - Vinsta - Granholmstoppen - Hammarbybacken - Frösundatoppen (
Quote from Funbeat user on 31 July 2011, 11:39Jag hade för några år sedan funderingar på en Södertörn Seven Summits. Tornberget och Hammarbyvacken va givetvis med. Sedan fanns även en ganska hög topp mellan Lida och Södertälje runt 100 m.
Jag hade för några år sedan funderingar på en Södertörn Seven Summits. Tornberget och Hammarbyvacken va givetvis med. Sedan fanns även en ganska hög topp mellan Lida och Södertälje runt 100 m.
Quote from Funbeat user on 31 July 2011, 14:24Urban jag har också filat på en seven summit. Ska finnas sju skidbackar på södra sidan och sju på norra (eller alla 14 och kalla det "sum it up"?). Tänkte att jag skulle kolla upp någon dag om det fortfarande var liftar i dom. Eller någon som vet? Dessa v
Urban jag har också filat på en seven summit. Ska finnas sju skidbackar på södra sidan och sju på norra (eller alla 14 och kalla det "sum it up"?). Tänkte att jag skulle kolla upp någon dag om det fortfarande var liftar i dom. Eller någon som vet? Dessa v
Quote from Funbeat user on 31 July 2011, 14:24Urban jag har också filat på en seven summit. Ska finnas sju skidbackar på södra sidan och sju på norra (eller alla 14 och kalla det "sum it up"?). Tänkte att jag skulle kolla upp någon dag om det fortfarande var liftar i dom. Eller någon som vet? Dessa v
Urban jag har också filat på en seven summit. Ska finnas sju skidbackar på södra sidan och sju på norra (eller alla 14 och kalla det "sum it up"?). Tänkte att jag skulle kolla upp någon dag om det fortfarande var liftar i dom. Eller någon som vet? Dessa v
Quote from Funbeat user on 31 July 2011, 16:33Urban: du kanske inte var med i Stockholm Långdistansklubb när vi hade ett klubbarrangeman som hette Stockholmstoppen...då skulle vi springa vid ett antal, tror det var 5 st lite högre toppar i stockholmns närhet. Hammarbybacken resp. Högdalstoppen var me
Urban: du kanske inte var med i Stockholm Långdistansklubb när vi hade ett klubbarrangeman som hette Stockholmstoppen...då skulle vi springa vid ett antal, tror det var 5 st lite högre toppar i stockholmns närhet. Hammarbybacken resp. Högdalstoppen var me