Quote from Guest on 22 July 2008, 22:44All respekt för ultralöpare - det verkar vara en fascinerande värld som jag inte vet något om. Men på den här filmen ser det ju ut som om de mest går. Förklara för mig, ni som är insatta Hur gör man?
(Om det är något jag möjligen skulle kunna bli bra på
All respekt för ultralöpare - det verkar vara en fascinerande värld som jag inte vet något om. Men på den här filmen ser det ju ut som om de mest går. Förklara för mig, ni som är insatta Hur gör man?
(Om det är något jag möjligen skulle kunna bli bra på
Quote from Funbeat user on 22 July 2008, 22:54http://www.youtube.com/watch?v=JeikU7y4Gcc
Man kan inte springa i 6 dygn.
Man kan inte springa i 6 dygn.
Quote from Funbeat user on 22 July 2008, 23:01Kan man köpa hela dvd-boxen? 6 dygn.
Kan man köpa hela dvd-boxen? 6 dygn.
Quote from Funbeat user on 22 July 2008, 23:06Tack, Maria! Glömde länken.
Tack, Maria! Glömde länken.
Quote from Funbeat user on 22 July 2008, 23:08Om man sniffar kokain så kan man springa sex dygn eller i vart fall fyrahundra meter häck.
Om man sniffar kokain så kan man springa sex dygn eller i vart fall fyrahundra meter häck.
Quote from Funbeat user on 22 July 2008, 23:40Kameran verkar stå strax efter bordet/tältet med mat och dryck. Där går man nog generellt mer än på andra delar av banan, men visst även på 12/24H lägger de flesta i gång emellanåt.
Kameran verkar stå strax efter bordet/tältet med mat och dryck. Där går man nog generellt mer än på andra delar av banan, men visst även på 12/24H lägger de flesta i gång emellanåt.
Quote from Sissel Svanøe on 23 July 2008, 08:53Ja, efter 51 timmar i rörelse kan det nog vara skönt att gå lite emellanåt...
Ja, efter 51 timmar i rörelse kan det nog vara skönt att gå lite emellanåt...
Quote from Funbeat user on 23 July 2008, 09:09Ja, jag har alltså all förståelse i världen för att det är lite småjobbigt att springa i sex dygn. Absolut. Men jag blev bara lite förvånad över att de verkade gå så pass mycket på just den lilla filmsnutten jag såg.
Ja, jag har alltså all förståelse i världen för att det är lite småjobbigt att springa i sex dygn. Absolut. Men jag blev bara lite förvånad över att de verkade gå så pass mycket på just den lilla filmsnutten jag såg.
Quote from Funbeat user on 23 July 2008, 09:54Hej Ingmari, jag förstår din reaktion precis! Jag hade nog tänkt likadant, men jag var där en heldag (!) och då lärde jag mig massor som kan vara intressant i sammanhanget. Och vad gäller det här med gåtid kom jag fram till följande:
Om man tänker sig at
Hej Ingmari, jag förstår din reaktion precis! Jag hade nog tänkt likadant, men jag var där en heldag (!) och då lärde jag mig massor som kan vara intressant i sammanhanget. Och vad gäller det här med gåtid kom jag fram till följande:
Om man tänker sig at
Quote from Funbeat user on 23 July 2008, 10:22Tack Fredrika! Bra skrivet!
Tack Fredrika! Bra skrivet!