Quote from Funbeat user on 23 July 2008, 11:08Har de dopingtester i Hallsbergs Ultravecka?
Har de dopingtester i Hallsbergs Ultravecka?
Quote from Funbeat user on 23 July 2008, 11:09Mycket intressant att läsa, Fredrika!
Ultralöpning är kanske inte en motionsform som passar precis alla, kan jag tänka mig. 🙂
Mycket intressant att läsa, Fredrika!
Ultralöpning är kanske inte en motionsform som passar precis alla, kan jag tänka mig. 🙂
Quote from Funbeat user on 23 July 2008, 11:10Helt ointressant och OT: Vi åkte hem från Hallsbergstrakten i söndags. Hade varit kul att vara kvar och kolla lite.
Helt ointressant och OT: Vi åkte hem från Hallsbergstrakten i söndags. Hade varit kul att vara kvar och kolla lite.
Quote from Funbeat user on 23 July 2008, 11:48Ha ha ha, jag skulle nog inte kalla det en motionsform överhuvudtaget, lika lite som 100 m är en motionsform... 🙂
Ha ha ha, jag skulle nog inte kalla det en motionsform överhuvudtaget, lika lite som 100 m är en motionsform... 🙂
Quote from Funbeat user on 23 July 2008, 11:56Det återstår väl att se...det är ju en av SFIF sanktionerad tävling så de kanske dyker upp! 😀 (EDIT:Ang dopingtester alltså)
Det återstår väl att se...det är ju en av SFIF sanktionerad tävling så de kanske dyker upp! 😀 (EDIT:Ang dopingtester alltså)
Quote from Funbeat user on 23 July 2008, 11:57100 meter sprang man i sjunde klass så det är skolidrott.
100 meter sprang man i sjunde klass så det är skolidrott.
Quote from Funbeat user on 23 July 2008, 12:00De kanske hoppade över DN-galan igår och satsar på Lidingöloppet istället.
Thomas Lövkvist har hittintills blivit testad trettio gånger i år.
Ludmilla blev inte ens testad hälften så många gånger under hele hennes karriär.
De kanske hoppade över DN-galan igår och satsar på Lidingöloppet istället.
Thomas Lövkvist har hittintills blivit testad trettio gånger i år.
Ludmilla blev inte ens testad hälften så många gånger under hele hennes karriär.
Quote from Funbeat user on 23 July 2008, 12:11Är det inte obligatoriskt att testa vinnaren åtminstone?
Är det inte obligatoriskt att testa vinnaren åtminstone?
Quote from Funbeat user on 23 July 2008, 12:28Inte i friidrott, tydligen.
Definitivt inte på friidrottsgalor eftersom deltagarna kunde ställa krav på att inga dopingtester fick förekomma.I cykel har man tester på de tre första och sedan lottas det ut dopingtester bland de startande efter starten.
Inte i friidrott, tydligen.
Definitivt inte på friidrottsgalor eftersom deltagarna kunde ställa krav på att inga dopingtester fick förekomma.
I cykel har man tester på de tre första och sedan lottas det ut dopingtester bland de startande efter starten.
Quote from Funbeat user on 23 July 2008, 12:31David
Hänger inte med rikigt. Kunde deltagarna i DN-galan ställa krav på att det inte skulle förekomma tester?
David
Hänger inte med rikigt. Kunde deltagarna i DN-galan ställa krav på att det inte skulle förekomma tester?