Quote from Funbeat user on 23 July 2008, 23:46Ingmari som om inte det vore rörande nog så strulade kopplingen mellan skrivare och dator när jag var där, så arrangören kopierade över mailen för hand en och en och skickade till en annan mail så de kunde skriva ut från annan dator.... omtanken om löparn
Ingmari som om inte det vore rörande nog så strulade kopplingen mellan skrivare och dator när jag var där, så arrangören kopierade över mailen för hand en och en och skickade till en annan mail så de kunde skriva ut från annan dator.... omtanken om löparn
Quote from Funbeat user on 23 July 2008, 23:55För övrigt kanske jag skall påpeka att jag absolut inte är någon expert eller har sprungit den typen av lopp själv (ännu). Utan jag är bara precis lika besatt (och har varit det ett tag nu) och har inte dragit mig att ställa "dumma" frågor såfort jag stöt
För övrigt kanske jag skall påpeka att jag absolut inte är någon expert eller har sprungit den typen av lopp själv (ännu). Utan jag är bara precis lika besatt (och har varit det ett tag nu) och har inte dragit mig att ställa "dumma" frågor såfort jag stöt
Quote from Funbeat user on 24 July 2008, 08:14Det jag funderar på är hur vanligt det är med att folk får t ex en reaktiv psykos av sömnbristen i kombination med ansträngningen.
Jag har varit på danslägret i Herräng några gånger. Där är det danskurs hela dagen och sen dans hela natten, det blir lätt
Det jag funderar på är hur vanligt det är med att folk får t ex en reaktiv psykos av sömnbristen i kombination med ansträngningen.
Jag har varit på danslägret i Herräng några gånger. Där är det danskurs hela dagen och sen dans hela natten, det blir lätt
Quote from Funbeat user on 24 July 2008, 08:39Va?! Herräng! Nu blir jag glad. (L) (L) (L) Slutet av nittiotalet var det bara Lindy som gällde för min del så jag är gammal Herränginventarie. Man kan säga att det är min grundläggande uthållighetsträning ;). Jobbade på Herräng och på Hotshottarnas konto
Va?! Herräng! Nu blir jag glad. (L) (L) (L) Slutet av nittiotalet var det bara Lindy som gällde för min del så jag är gammal Herränginventarie. Man kan säga att det är min grundläggande uthållighetsträning ;). Jobbade på Herräng och på Hotshottarnas konto
Quote from Funbeat user on 24 July 2008, 08:56Kan vi bara fixa barnvakt så komme rjag och frugan upp nästa år, det öär ju helt underbart att leva äta sova dans i en vecka eller två. Om jag skulle vara med på en nattlöpning är dock mer tveksamt... tycker man får nog med sömnbrist som det är 🙂
För t
Kan vi bara fixa barnvakt så komme rjag och frugan upp nästa år, det öär ju helt underbart att leva äta sova dans i en vecka eller två. Om jag skulle vara med på en nattlöpning är dock mer tveksamt... tycker man får nog med sömnbrist som det är 🙂
För t
Quote from Funbeat user on 24 July 2008, 09:02Depressionens danstävlingar i ny version med andra ord.
Vem vinner grisen och vem kollapsar?
Depressionens danstävlingar i ny version med andra ord.
Vem vinner grisen och vem kollapsar?
Quote from Funbeat user on 24 July 2008, 09:02Ultradistanslöpning är ingen konstig sport, egentligen. Den lyder under Svenska friidrottsförbundet och är en gren under "långdistans"och följer samma regler. Alltså är herr och dam olika klasser, t ex. Läs gärna mer på www.ultradistans.se
Ultradistanslöpning är ingen konstig sport, egentligen. Den lyder under Svenska friidrottsförbundet och är en gren under "långdistans"och följer samma regler. Alltså är herr och dam olika klasser, t ex. Läs gärna mer på http://www.ultradistans.se
Quote from Funbeat user on 24 July 2008, 09:05Det är deltagarna som är konstiga, inte sporten.
Det är deltagarna som är konstiga, inte sporten.
Quote from Funbeat user on 24 July 2008, 09:13EXAKT så, David!
EXAKT så, David!
Quote from Funbeat user on 24 July 2008, 09:39"Det jag funderar på är hur vanligt det är med att folk får t ex en reaktiv psykos av sömnbristen i kombination med ansträngningen."
Jag är väldigt sömnberoende och tänkte just detsamma i förrgår och gjorde ett avtal med mig själv att aldrig springa/spin
"Det jag funderar på är hur vanligt det är med att folk får t ex en reaktiv psykos av sömnbristen i kombination med ansträngningen."
Jag är väldigt sömnberoende och tänkte just detsamma i förrgår och gjorde ett avtal med mig själv att aldrig springa/spin