Quote from Guest on 13 May 2008, 16:49Tisdagen 17 juni klockan 22.00 går starten för Umeås roligaste motionstävling! Händelsernas centrum är Renmarkstorget. Jalles TC & Umedalens IF Friidrott tillsammans med Umeå C står bakom arrangemanget. Vi ser fram emot en härlig sommarkväll med spring i
Tisdagen 17 juni klockan 22.00 går starten för Umeås roligaste motionstävling! Händelsernas centrum är Renmarkstorget. Jalles TC & Umedalens IF Friidrott tillsammans med Umeå C står bakom arrangemanget. Vi ser fram emot en härlig sommarkväll med spring i
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 16:59Datumet för tävlingen är fel. Det är tisdagen den 17/6 kl 22:00 som startskottet går.
Datumet för tävlingen är fel. Det är tisdagen den 17/6 kl 22:00 som startskottet går.
Quote from Donald Isaksson on 13 May 2008, 18:12Vore kul o springa, kl 22 är ju inte alltför sent.
Apropå fel datum, går det inte att ändra datumet på tävlingen då?
Vore kul o springa, kl 22 är ju inte alltför sent.
Apropå fel datum, går det inte att ändra datumet på tävlingen då?
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 18:20Finns det ingen mer information om detta lopp? Kollade snabbt Umedalens och Jalles hemsidor men hittade inget. På marathon.se står det 18/6.
Finns det ingen mer information om detta lopp? Kollade snabbt Umedalens och Jalles hemsidor men hittade inget. På marathon.se står det 18/6.
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 20:48Låter som sagt kul men jag googlade också efter mer information utan större framgång...
Låter som sagt kul men jag googlade också efter mer information utan större framgång...
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 08:58Vi får fortsätta bevaka dom olika hemsidorna, jag tycker det låter som en kul tävling och har för avsikt att springa oavsett om det är den 17:e eller 18:e.
Man blir ju lite nyfiken på bansträckningen...
Vi får fortsätta bevaka dom olika hemsidorna, jag tycker det låter som en kul tävling och har för avsikt att springa oavsett om det är den 17:e eller 18:e.
Man blir ju lite nyfiken på bansträckningen...
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 12:56När man talar om trollen... 🙂
Nu finns det mer info på www.jallestc.se . Finns även en länk till bansträckningen (funkar bara i Firefox för mig, inte i IE).
Mycket riktigt är det 17 juni kl 22.00 som gäller.
Hur gör man för att ändra datumet för tävl
När man talar om trollen... 🙂
Nu finns det mer info på http://www.jallestc.se . Finns även en länk till bansträckningen (funkar bara i Firefox för mig, inte i IE).
Mycket riktigt är det 17 juni kl 22.00 som gäller.
Hur gör man för att ändra datumet för tävl
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 13:07Kanon !
En hel del av den banan går efter min vanliga runda (strandpromenaden samt förbi Nolia), undrar vilket håll man ska springa...
Kanske den som startade tråden kan ändra datumet ?, annars måste man antagligen skapa en ny och helt enkelt strunta i
Kanon !
En hel del av den banan går efter min vanliga runda (strandpromenaden samt förbi Nolia), undrar vilket håll man ska springa...
Kanske den som startade tråden kan ändra datumet ?, annars måste man antagligen skapa en ny och helt enkelt strunta i
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 13:55Vet inte om Marcus läser detta.
Men endast den som lagt in tävlingen kan redigera den. Det finns ett "Redigera inlägg" till höger om tävlingen för den som lagt in det. Där kan man ändra vad som står om tävlingen och datumet. En länk till Jalles TC hade
Vet inte om Marcus läser detta.
Men endast den som lagt in tävlingen kan redigera den. Det finns ett "Redigera inlägg" till höger om tävlingen för den som lagt in det. Där kan man ändra vad som står om tävlingen och datumet. En länk till Jalles TC hade
Quote from Funbeat user on 3 June 2008, 13:45Nu har jag anmält mig !
Är det fler som gjort det eller ?, tror ni dom kommer att få ihop 500 startande (som tydligen var max) ?
Får man någon bekräftelse på anmälningen ?
Nu har jag anmält mig !
Är det fler som gjort det eller ?, tror ni dom kommer att få ihop 500 startande (som tydligen var max) ?
Får man någon bekräftelse på anmälningen ?