Quote from Funbeat user on 3 June 2008, 16:47Jag anmälde mig för en vecka sedan. Har inte fått någon bekräftelse dock och antagligen skall det inte vara något problem, men jag tänkte dubbelkolla innan den 13:e juni som är sista anmälningsdag.
Om det blir 500 är nog svårt att säga även om jag är tve
Jag anmälde mig för en vecka sedan. Har inte fått någon bekräftelse dock och antagligen skall det inte vara något problem, men jag tänkte dubbelkolla innan den 13:e juni som är sista anmälningsdag.
Om det blir 500 är nog svårt att säga även om jag är tve
Quote from Funbeat user on 13 June 2008, 00:57Observera att sista dag för anmälan är idag fredag. Till skillnad från de flesta andra tävlingar så kan man inte efteranmäla sig.
Skickade ett mail och bad om att få bekräftelse på anmälan och fick det. Passade även på att ställa några frågor, och fick f
Observera att sista dag för anmälan är idag fredag. Till skillnad från de flesta andra tävlingar så kan man inte efteranmäla sig.
Skickade ett mail och bad om att få bekräftelse på anmälan och fick det. Passade även på att ställa några frågor, och fick f
Quote from Funbeat user on 13 June 2008, 07:54Jag drog precis iväg ett mail för att kontrollera att min anmälan/betalning kommit fram, jag passade även på att fråga om antalet anmälda. Hoppas det blir många...
Jag drog precis iväg ett mail för att kontrollera att min anmälan/betalning kommit fram, jag passade även på att fråga om antalet anmälda. Hoppas det blir många...
Quote from Funbeat user on 13 June 2008, 10:24Jorå, jag är anmäld (H)
Tydligen ungefär 90 anmälda för tillfället, hoppas att det är fler som siktar på en blygsam tid strax under timmen så att man inte får springa själv... men någon ska ju få jumbolimpan också 😉
Jorå, jag är anmäld (H)
Tydligen ungefär 90 anmälda för tillfället, hoppas att det är fler som siktar på en blygsam tid strax under timmen så att man inte får springa själv... men någon ska ju få jumbolimpan också 😉
Quote from Funbeat user on 13 June 2008, 22:38Nu står det på www.jallestc.se att de har ändrat sig och att det går att efteranmäla sig på tisdag t o m kl 21.00 mot 200 kr kontant. Tydligen så var inte intresset så stort som de kanske väntat sig. 90 anmälda är ju en bit ifrån 500...
Hoppas det blir m
Nu står det på http://www.jallestc.se att de har ändrat sig och att det går att efteranmäla sig på tisdag t o m kl 21.00 mot 200 kr kontant. Tydligen så var inte intresset så stort som de kanske väntat sig. 90 anmälda är ju en bit ifrån 500...
Hoppas det blir m
Quote from Funbeat user on 14 June 2008, 15:11Japp, vi får hoppas på många efteranmälningar.
Har precis rivit av ett intervallpass och nu blir det att vila sig i form till Tisdag kväll 😉
Japp, vi får hoppas på många efteranmälningar.
Har precis rivit av ett intervallpass och nu blir det att vila sig i form till Tisdag kväll 😉
Quote from Funbeat user on 14 June 2008, 16:05Thomas: Härmis där! 🙂 Har också precis rivit av ett pass med 400m-intervaller. Och nu blir det vila för min del också fram till loppet. Sista riktiga urladdningen på ett tag innan jag går in i en tuff träningsperiod med sikte på Lidingöloppet. Kanske e
Thomas: Härmis där! 🙂 Har också precis rivit av ett pass med 400m-intervaller. Och nu blir det vila för min del också fram till loppet. Sista riktiga urladdningen på ett tag innan jag går in i en tuff träningsperiod med sikte på Lidingöloppet. Kanske e
Quote from Funbeat user on 14 June 2008, 21:43Haha 😀
Jag har ingen större vana att formtoppa inför tävling men ett liknande upplägg fungerade helt OK till blodomloppet (pass med fart och 2 dagar vila).
Jag har inte bestämt vad jag ska ha för mål, sub 55 hade varit fint, det skulle vara en kapning
Haha 😀
Jag har ingen större vana att formtoppa inför tävling men ett liknande upplägg fungerade helt OK till blodomloppet (pass med fart och 2 dagar vila).
Jag har inte bestämt vad jag ska ha för mål, sub 55 hade varit fint, det skulle vara en kapning
Quote from Funbeat user on 15 June 2008, 14:54Kan inte påstå att jag är någon expert på formtoppning heller, testar mig fram fortfarande. Kör dock någorlunda samma upplägg nu som inför "Spring en mil - vinn en bil" då jag tyckte uppladdningen var i stort sett perfekt, med ett ganska lätt 400m-interva
Kan inte påstå att jag är någon expert på formtoppning heller, testar mig fram fortfarande. Kör dock någorlunda samma upplägg nu som inför "Spring en mil - vinn en bil" då jag tyckte uppladdningen var i stort sett perfekt, med ett ganska lätt 400m-interva
Quote from Funbeat user on 15 June 2008, 15:04Tack för kommentaren och det självförtroendehöjande förslaget på möjlig tid 🙂
Ja, det kan väl verka som om jag ska kunna springa fortare men jag är väldigt nybörjare på det här med lite seriösare löpträning och dessutom ganska rädd för att gå ut för hå
Tack för kommentaren och det självförtroendehöjande förslaget på möjlig tid 🙂
Ja, det kan väl verka som om jag ska kunna springa fortare men jag är väldigt nybörjare på det här med lite seriösare löpträning och dessutom ganska rädd för att gå ut för hå