Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Eftersom det var oklart huruvida det skulle finnas km-markeringar så har jag använt funbeats fina karttjänst och ritat ut rundan. Om någon är intresserad av att memorera km-markeringar så kan ni hitta dem ungefärligt åtminstone på följande länk:

http://w

Tack för den kartan, nu förstår jag hur man ska springa i stan (det var ju lite oklart på kartan dom hade på Jalles sida).

Kilometertiderna håller GPS:en reda på 😉

Vilken härlig tävling! Underbart löpväder och ett kanonbra arrangemang med en suverän bansträckning! Sen älskar jag att springa så sent på kvällen, som småbarnsförälder så är jag ju i regel ute och tränar efter att barnen somnat.

Att det sedan blev pers

Jag instämmer helt med föregående talare! Härligt med en spegelblank älv, grusväg och en helt hop löpglada individer 🙂
Bra jobbat allihopa!

Stort grattis till er som deltog! Kul att det blev ett bra arrangemang. Jag hade inte möjlighet att vara med i år, men chansen kanske återkommer nästa sommar?

Vet ni hur många som deltog?

120 anmälda, men tror de var ungefär 10 som inte kom till start/i mål. Väldans trevligt arrangemang, hoppas verkligen de kör vidare med samma koncept nästa år 🙂

Ingmari: Arrangörerna lovade direkt efter loppet igår att tävlingen återkommer nästa år, och Telia lovade att sponsra loppet så länge loppet och Telia-butiken på MVG finns kvar.

Kul också att träffa på en annan funbeatare i form av Thomas. Grattis till

Ja, det var en härlig tävling (även om ordet "härligt" kanske inte passar in på känslan dom sista 2-3 kilometrarna) och jag ser redan fram emot att springa den igen nästa år. Några fler kapningar av perset med drygt 11 minuter lär det ju knappast bli...

Thomas: Om du skall ha ett millopp att satsa mot med god chans att göra en bra tid så tycker jag du skall boka in Umemilen den 14:e september. Loppet arrangeras av IFK Umeå och går runt Nydalasjön plus en liten avstickare in på mariehem. Platt, mycket asf

Jo, det är precis det loppet jag siktat in mig på. Möjligen blir det att springa Håkmarksmilen (som jag inte tror är upplagd här på Funbeat) men det är tydligen en lite tyngre bana.

Jag är även anmäld till Midnattsloppet i Stockholm som jag tänkte spring