Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Fortfarande inga officiella resultat på hemsidan men nu finns det iallafall bilder:

http://www.jallestc.se/album2/index.php?spgmGal=UmeaCnattmil&folder=VSM-O(

Jag såg dig säkert också Göran men eftersom ingen bär namnskylt(kanske bör införas? ;D) så är det ju halvsvårt at veta!
Nej du, Tomas, jag var inte hon med vätskebältet, hon sprang ifrån mig efter backen vid Lundåkern, hu! Då kanske du t o m var före mig

Resultaten är nu upplagda på JallesTC

Min officiella tid blev 50:48, låter mycket konstigt tycker jag... OK om jag missat att starta/stoppa klockan med ett par sekunder men 18 !?!

Men det kvittar, det är ju ändå pers med över 11 minuter 😀

Var likadant för mig under Spring en mil.... Där misstämde det med 20 sek på klockan. Konstigt men, det är ju dom som tar den officiella tiden(tyvärr ;)).

Thomas: Det verkar mycket osäkert om Håkmarksmilen blir av i år. Vet att han som varit tävlingsledare för loppet efter fjolårets lopp (där deltagarantalet sjönk rätt kraftigt jämfört med året innan) sa att det var tveksamt om det blir någon mer upplaga. O

Hej alla!

Kul att det blev lite snack i denna tråd om tävlingen. Kunde själv tyvärr inte delta men starkt jobbat av er andra!