Quote from Funbeat user on 28 July 2009, 23:28Ja hugaligen det är väl tre backar totalt. Men jag har aldrig sprungit sträckan, dock cyklat där många gånger. Och loppet ligger bra i tiden för Lidingöloppet också, men frågan är hur många som känner till det.
Ja hugaligen det är väl tre backar totalt. Men jag har aldrig sprungit sträckan, dock cyklat där många gånger. Och loppet ligger bra i tiden för Lidingöloppet också, men frågan är hur många som känner till det.
Quote from Funbeat user on 28 July 2009, 23:32Jag har ingen aning om hur Lars har "promotat" loppet, det skulle ju vara kul med så många deltagare som möjligt förstås. Om han mest promotat det bland sina träningskompisar så lär jag komma sist...
Jag ska nog ta och höra av mig till honom och kolla lä
Jag har ingen aning om hur Lars har "promotat" loppet, det skulle ju vara kul med så många deltagare som möjligt förstås. Om han mest promotat det bland sina träningskompisar så lär jag komma sist...
Jag ska nog ta och höra av mig till honom och kolla lä
Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 10:10Vi får väl se. Jag brukar kunna "lura" dit några när det är kortare lopp på max 10 km men 17 km är något svårare. Tror nog därför att de vill ha en stafett också.
De får försöka få dit Kristoffer Österlund och Jenny Jansson också så kanske VK skriver om
Vi får väl se. Jag brukar kunna "lura" dit några när det är kortare lopp på max 10 km men 17 km är något svårare. Tror nog därför att de vill ha en stafett också.
De får försöka få dit Kristoffer Österlund och Jenny Jansson också så kanske VK skriver om
Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 12:09Tänk att allt ska krocka, jag är ju på MTB-weekend i Säfsen den helgen 🙁
Tänk att allt ska krocka, jag är ju på MTB-weekend i Säfsen den helgen 🙁
Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 14:17Det roligaste med detta lopp är ju att det är en stafett!! Något vi saknat väldigt mycket häromkring på senare år. Jag skall försöka få ihop så många som möjligt från klubben, kanske kan vi t o m ställa upp med flera lag, det vore kanonkul.
Det roligaste med detta lopp är ju att det är en stafett!! Något vi saknat väldigt mycket häromkring på senare år. Jag skall försöka få ihop så många som möjligt från klubben, kanske kan vi t o m ställa upp med flera lag, det vore kanonkul.
Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 14:22Vilken otur, Jörgen. Det är trist när det krockar.
Jag ska göra ett seriöst försök att ragga ihop lite folk. Det är ju inte så jättelånga sträckor, så även folk som inte springer så mycket kan ju vara med. Fast jag springer gärna hela sträckan.
Kul! 🙂
Vilken otur, Jörgen. Det är trist när det krockar.
Jag ska göra ett seriöst försök att ragga ihop lite folk. Det är ju inte så jättelånga sträckor, så även folk som inte springer så mycket kan ju vara med. Fast jag springer gärna hela sträckan.
Kul! 🙂
Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 14:24Skall också tillägga att alla initiativ att arrangera nya (och gamla) tävlingar förtjänar stående ovationer! Så Lars M och Stöcke TS Järnet skall ha en jättestor eloge!
Skall också tillägga att alla initiativ att arrangera nya (och gamla) tävlingar förtjänar stående ovationer! Så Lars M och Stöcke TS Järnet skall ha en jättestor eloge!
Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 21:07Hoppas att jag finner utrymme att deltaga i loppet, i så fall blir det att springa hela distansen, ett bra pass inför LL .Datumet är fel, loppet går den 29 Augusti, upptäckte detta när jag lade till loppet i min kalender, det hamnade då på en Måndag.
/Ma
Hoppas att jag finner utrymme att deltaga i loppet, i så fall blir det att springa hela distansen, ett bra pass inför LL .Datumet är fel, loppet går den 29 Augusti, upptäckte detta när jag lade till loppet i min kalender, det hamnade då på en Måndag.
/Ma
Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 21:39Korrigerat datum, se webben för korrekt info: http://www.umedalen.ac/ba1141/triathlon/stocke/umealvsloppet/UMEÄLVSLOPPET%202009.htm
Korrigerat datum, se webben för korrekt info: http://www.umedalen.ac/ba1141/triathlon/stocke/umealvsloppet/UMEÄLVSLOPPET%202009.htm
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 01:20Jag ska också försöka ragga ihop ett lag, sedan springer jag förstasträckan och hela loppet...
Jag ska också försöka ragga ihop ett lag, sedan springer jag förstasträckan och hela loppet...