Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

OK, här är korrigerad höjddata för största delen av loppet, jag startar från Rödäng och kommer ner till Strandpromenaden efter ungefär 2km.

Eftersom korrigeringen inte förstår sig på broar finns 2 st "fel" i kurvan, det första är Notvarpsbron strax efter

Tack!
Ska satsa på att gå ut rätt lugnt på lördag. Börjar bli lite nervös för att komma hopplöst efter och inte lyckas hålla min målsättning. Nån som vet hur många anmälda det är? Jag springer 17km solo och målsättningen är att komma ner mot 5:40/km men

I VK igår stod det att det var 22 sololöpare anmälda och att de hoppades på 30 lag.

Eventuellt blir det i så fall 21 löpare för jag har en begynnande förkylning på gång. 🙁 Men jag kommer hur som helst och hejar på.

Oj nu blir jag riktigt nervös. Ju fler anmälda desto större chans att det finns folk som är både bättre och sämre vilket för mig brukar göra det lättare att hålla mitt eget tempo. Men men. Nu blir det intensivt peppande fram till lördag fm och förhoppning

Oj, oj 30 lag i stafetten. Lär gå så det ryker i starten. Då gäller det att inte dras med. Jag brukar slå på autolap på 1 km numera för att hålla koll på tempot.

Petra, du får se det som träningstävling. Bra att träna på att tävla så blir man mindre nerv

Nu är jag åxå anmäld som solo löpare 🙂

Ja det är verkligen som träningstävling jag ser det. Ska bli väldigt kul. Mina tävlingsnerver är inte de bästa så ska bli toppen med ett lopp inför LL.

Förhinder, jag kan tyvärr inte medverka i loppet hade ju varit så kul,
jag håller tummarna för alla er andra, gå ut hårt o öka hela tiden !

/Mats

Blir med största sannolikhet inget lopp för mig i morn. 🙁 Det går inte längre att förneka det fakum att jag faktiskt är förkyld. Men jag kommer och tittar på i alla fall. Hoppas det blir riktigt många deltagare.

Lycka till alla som ska springa i morn!

Stort tack till arrangörer och funktionärer för ett riktigt trevligt och välordnat lopp!
Lyckades riktigt bra själv - siktade på (men var långt ifrån säker på att klara) 5 minuters tempo. Och det gick vägen med en tid på 1:24:41 (egen klocka)