Quote from Funbeat user on 20 August 2009, 22:51Anmäld till Solo-klassen. I god tid för en gångs skull. (H)
Verkar som om IFK Umeå skall ha tre stafettlag, så de lär man bara se i starten. 😉
Anmäld till Solo-klassen. I god tid för en gångs skull. (H)
Verkar som om IFK Umeå skall ha tre stafettlag, så de lär man bara se i starten. 😉
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 00:22Sista anmälningsdatum flyttat till 25/8. Efteranmälningar tas därefter emot bara om det finns nummerlappar kvar.
Länken i detta forum går bara till en presentation så ta den här istället www.stocketriathlon.nu och klicka sedan på Umeälvsloppet så finns d
Sista anmälningsdatum flyttat till 25/8. Efteranmälningar tas därefter emot bara om det finns nummerlappar kvar.
Länken i detta forum går bara till en presentation så ta den här istället http://www.stocketriathlon.nu och klicka sedan på Umeälvsloppet så finns d
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 08:48Så, nu är jag också anmäld. Solo. 🙂
Att skrapa ihop ett stafettlag i min bekantskapskrets var ju lättare sagt än gjort. (#)
Så, nu är jag också anmäld. Solo. 🙂
Att skrapa ihop ett stafettlag i min bekantskapskrets var ju lättare sagt än gjort. (#)
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 20:09Då var jag också anmäld i soloklassen
Då var jag också anmäld i soloklassen
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 23:23Då är jag också anmäld i soloklassen. Jag har försökt propagera för loppet bland
löpintresserade.Ska bli kul med ett längre lopp i Umeå! Det råder ju brist på sådana här i Umeåtrakten 🙂
Då är jag också anmäld i soloklassen. Jag har försökt propagera för loppet bland
löpintresserade.
Ska bli kul med ett längre lopp i Umeå! Det råder ju brist på sådana här i Umeåtrakten 🙂
Quote from Funbeat user on 22 August 2009, 11:22Nu har jag också anmält mig i soloklassen. Kul med ett lite längre lopp i Umeå. 😀
Höll på att missa att detta loppet arrangerades.
Nu har jag också anmält mig i soloklassen. Kul med ett lite längre lopp i Umeå. 😀
Höll på att missa att detta loppet arrangerades.
Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 14:22Oj det här har jag helt missat. Blir genast att kolla upp om jag kan då. Eg hade jag och sambon lite andra planer.
Otroligt roligt initiativ!
Oj det här har jag helt missat. Blir genast att kolla upp om jag kan då. Eg hade jag och sambon lite andra planer.
Otroligt roligt initiativ!
Quote from Funbeat user on 26 August 2009, 15:58Också anmäld!
Nån som kan tipsa om hur underlaget är samt kuperingen? Har aldrig sprungit så långt längs älven förut.
Också anmäld!
Nån som kan tipsa om hur underlaget är samt kuperingen? Har aldrig sprungit så långt längs älven förut.
Quote from Funbeat user on 26 August 2009, 16:39Jag kan lägga upp en höjdkurva från min GPS senare ikväll, sträckan som ska springas är ofta en del av mitt långpass. Backen från kraftcentrum upp till byn är inte att leka med...
Jag kan lägga upp en höjdkurva från min GPS senare ikväll, sträckan som ska springas är ofta en del av mitt långpass. Backen från kraftcentrum upp till byn är inte att leka med...
Quote from Funbeat user on 27 August 2009, 14:03Lägg gärna upp den! Låter som det här blir ett bra test inför lidingö. Ska se om jag lyckas hålla min målsättning och gå ut lugnt. Det vore bra att testa det konceptet en gång iaf istället för att som vid förra årets lidingö och årets blodomlopp gå ut max
Lägg gärna upp den! Låter som det här blir ett bra test inför lidingö. Ska se om jag lyckas hålla min målsättning och gå ut lugnt. Det vore bra att testa det konceptet en gång iaf istället för att som vid förra årets lidingö och årets blodomlopp gå ut max