Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Anmäld till Solo-klassen. I god tid för en gångs skull. (H)

Verkar som om IFK Umeå skall ha tre stafettlag, så de lär man bara se i starten. 😉

Sista anmälningsdatum flyttat till 25/8. Efteranmälningar tas därefter emot bara om det finns nummerlappar kvar.

Länken i detta forum går bara till en presentation så ta den här istället http://www.stocketriathlon.nu och klicka sedan på Umeälvsloppet så finns d

Så, nu är jag också anmäld. Solo. 🙂

Att skrapa ihop ett stafettlag i min bekantskapskrets var ju lättare sagt än gjort. (#)

Då var jag också anmäld i soloklassen

Då är jag också anmäld i soloklassen. Jag har försökt propagera för loppet bland
löpintresserade.

Ska bli kul med ett längre lopp i Umeå! Det råder ju brist på sådana här i Umeåtrakten 🙂

Nu har jag också anmält mig i soloklassen. Kul med ett lite längre lopp i Umeå. 😀
Höll på att missa att detta loppet arrangerades.

Oj det här har jag helt missat. Blir genast att kolla upp om jag kan då. Eg hade jag och sambon lite andra planer.

Otroligt roligt initiativ!

Också anmäld!
Nån som kan tipsa om hur underlaget är samt kuperingen? Har aldrig sprungit så långt längs älven förut.

Jag kan lägga upp en höjdkurva från min GPS senare ikväll, sträckan som ska springas är ofta en del av mitt långpass. Backen från kraftcentrum upp till byn är inte att leka med...

Lägg gärna upp den! Låter som det här blir ett bra test inför lidingö. Ska se om jag lyckas hålla min målsättning och gå ut lugnt. Det vore bra att testa det konceptet en gång iaf istället för att som vid förra årets lidingö och årets blodomlopp gå ut max