Quote from Funbeat user on 21 June 2008, 16:20wow! sprang utomhus för tredje gången i år..andra gången var blodomloppen och första var en träningsrunda för e:P haha..ingen utomhuslöpare i mig..men idga, när jag ville lägga mig och sova lite middag så drog killen ut mig..bra draget säger jag såhär i e
wow! sprang utomhus för tredje gången i år..andra gången var blodomloppen och första var en träningsrunda för e:P haha..ingen utomhuslöpare i mig..men idga, när jag ville lägga mig och sova lite middag så drog killen ut mig..bra draget säger jag såhär i e
Quote from Funbeat user on 5 August 2008, 20:42Jag ska springa och det ska bli kul!
Men är det verkligen så att man måste fylla i och posta anmälan? Kan man inte anmäla sig på nätet?
Jag ska springa och det ska bli kul!
Men är det verkligen så att man måste fylla i och posta anmälan? Kan man inte anmäla sig på nätet?
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 13:06Såg just att inbjudan kommit upp på IFK Umeås hemsida. Ing-Marie, ser inget annat alternativ än skriftlig anmälan om man inte vill efteranmäla sig på plats vill säga.
Måste ut och testa bansträckningen någon gång under veckan! Ser verkligen fram mot dett
Såg just att inbjudan kommit upp på IFK Umeås hemsida. Ing-Marie, ser inget annat alternativ än skriftlig anmälan om man inte vill efteranmäla sig på plats vill säga.
Måste ut och testa bansträckningen någon gång under veckan! Ser verkligen fram mot dett
Quote from Funbeat user on 20 August 2008, 08:04http://www.ifkumea.com/friidrott/umemil2008inbjudan.pdf
Quote from Funbeat user on 20 August 2008, 10:48Fick det bara till 9,67km när jag mätte upp sträckan här på funbeat
http://www.funbeat.se/tracks/index.aspx?RouteID=65109
Fick det bara till 9,67km när jag mätte upp sträckan här på funbeat
Quote from Funbeat user on 20 August 2008, 13:37Förra året var den en extra sväng just i början, man började nere vid parkeringen, och sprang upp österut en sväng och sedan började rundan...
Förra året var den en extra sväng just i början, man började nere vid parkeringen, och sprang upp österut en sväng och sedan började rundan...
Quote from Funbeat user on 20 August 2008, 15:44Jag har anmält mig. Tog från gåspennan och pergamentrullen och präntade. Skickade sedan brevet med ordonnans på en löddrig springare.
Det ska bli kul! Vet ni hur många som brukar vara med? Som springer 10 km alltså?
Jag har anmält mig. Tog från gåspennan och pergamentrullen och präntade. Skickade sedan brevet med ordonnans på en löddrig springare.
Det ska bli kul! Vet ni hur många som brukar vara med? Som springer 10 km alltså?
Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 01:30Ifjol var totalt 200 som sprang, på 10 km var det drygt 100 st. Banan är för övrigt kontrollmätt, och den är 10 km. Jag har själv ritat den via Funbeat och då blev den 9.94 km :-).
Ifjol var totalt 200 som sprang, på 10 km var det drygt 100 st. Banan är för övrigt kontrollmätt, och den är 10 km. Jag har själv ritat den via Funbeat och då blev den 9.94 km :-).
Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 10:10Jag missade den där lilla svängen upp i skogen. Därför fick jag den bara till 9,7km.
Jag missade den där lilla svängen upp i skogen. Därför fick jag den bara till 9,7km.
Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 18:45Bra, för jag tror att Tony har kontrollmätt banan flera gånger, och han skulle nog bli ledsen i ansiktet om den inte var 10 km :-).
Bra, för jag tror att Tony har kontrollmätt banan flera gånger, och han skulle nog bli ledsen i ansiktet om den inte var 10 km :-).