Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 08:48En som sprang förra året använde en Garmin med GPS, han fick sträckan till 9,99 km.
En som sprang förra året använde en Garmin med GPS, han fick sträckan till 9,99 km.
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 11:06GPS ger jag inte mycket för, ska det vara så ska det vara med hjul :-). När jag var i Västerås för några år sedan hade arrangören där mätt en halvmarathonbana med GPS, många som kom i mål fattade inte hur dom kunde ha så fruktanvärt dåliga tider. Vid kont
GPS ger jag inte mycket för, ska det vara så ska det vara med hjul :-). När jag var i Västerås för några år sedan hade arrangören där mätt en halvmarathonbana med GPS, många som kom i mål fattade inte hur dom kunde ha så fruktanvärt dåliga tider. Vid kont
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 23:10Amen vad bra jag läste här!!!
Visste inte inte om denna tävling, pga nyinflyttad. Det blir ju till att anmäla sig direkt!!
Perfekt med något att se fram emot efter att ha varit skadad i 2år till och från ,men nu på väg att komma igång igen.
Ingen direkt
Amen vad bra jag läste här!!!
Visste inte inte om denna tävling, pga nyinflyttad. Det blir ju till att anmäla sig direkt!!
Perfekt med något att se fram emot efter att ha varit skadad i 2år till och från ,men nu på väg att komma igång igen.
Ingen direkt
Quote from Funbeat user on 27 August 2008, 04:27Välkommen till Umeå !
Själv verkar det som om jag kanske inte kan springa, kommer förmodligen att måsta resa bort, mycket besviken då det här skulle bli mitt första försök att göra sub 50 🙁
Välkommen till Umeå !
Själv verkar det som om jag kanske inte kan springa, kommer förmodligen att måsta resa bort, mycket besviken då det här skulle bli mitt första försök att göra sub 50 🙁
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 12:10När tror ni att man senast bör vara på plats? Upptäckte just att jag ska sjunga i Innertavle klockan 10, och det tar väl cirkus en timme, och sedan ska jag ju byta om, frakta mig till Nydala, samt hämta såväl nummerlapp som andan. Men det borde väl funka,
När tror ni att man senast bör vara på plats? Upptäckte just att jag ska sjunga i Innertavle klockan 10, och det tar väl cirkus en timme, och sedan ska jag ju byta om, frakta mig till Nydala, samt hämta såväl nummerlapp som andan. Men det borde väl funka,
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 08:08Loppet startar 12:15, så om du är klar med uppträdandet i Innertavle kl 11 borde det väl gå an.
Förra året var det ingen gemensam uppvärmning innan, vad jag kan komma ihåg, många joggade däremot runt lite på en fotbollsplan just bredvid.
Peppande bild:
Loppet startar 12:15, så om du är klar med uppträdandet i Innertavle kl 11 borde det väl gå an.
Förra året var det ingen gemensam uppvärmning innan, vad jag kan komma ihåg, många joggade däremot runt lite på en fotbollsplan just bredvid.
Peppande bild:
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 09:34Vilka härliga bilder! Ska bli kul.
Jo, det borde nog funka. Får väl skippa det goda fikat efteråt. Tack för ditt svar!
Vilka härliga bilder! Ska bli kul.
Jo, det borde nog funka. Får väl skippa det goda fikat efteråt. Tack för ditt svar!
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 16:27Kan tyvärr inte vara med då jag måste till Kiruna på begravning (sambons mormor) 🙁
Lycka till alla som ska springa !
Kan tyvärr inte vara med då jag måste till Kiruna på begravning (sambons mormor) 🙁
Lycka till alla som ska springa !
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 18:47Tack! Aldrig roligt med begravning.
Tack! Aldrig roligt med begravning.
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 02:40Nej det är inte ngn gemensam uppvärmining, känns lite som töntigt 80-tal med uppvärmning med Sundisjoggarna :-). Det var min fru som stod för fotograferingen ifjol, förhoppningsvis ska det även bli så i år.
Nog hinner du om du är klar i Innertavle 11, om
Nej det är inte ngn gemensam uppvärmining, känns lite som töntigt 80-tal med uppvärmning med Sundisjoggarna :-). Det var min fru som stod för fotograferingen ifjol, förhoppningsvis ska det även bli så i år.
Nog hinner du om du är klar i Innertavle 11, om