Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 22:43Får nog bli en lapp som är gjord av papper att skriva på, vill inte att tävlingen ska bli anmäld för diskriminering av folkgrupp om man skulle börja skriva på samer :-).
Får nog bli en lapp som är gjord av papper att skriva på, vill inte att tävlingen ska bli anmäld för diskriminering av folkgrupp om man skulle börja skriva på samer :-).
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 10:47Drygt 60 föranmälda på 10 km, ser ut att kunna bli över 100 anmälda på 10 km. Om nu vädret bara vill vara med oss, på söndag.
Drygt 60 föranmälda på 10 km, ser ut att kunna bli över 100 anmälda på 10 km. Om nu vädret bara vill vara med oss, på söndag.
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 11:44då blir det 101st, för jag anmäler mig i morgon och springer, oavsett väder och vind.
Ska bli roligt med första loppet på 2år! Även om tiden inte blir lysande så kan man ju kör apå av högsta personliga förmåga ändå!!!
Hejhopp!
då blir det 101st, för jag anmäler mig i morgon och springer, oavsett väder och vind.
Ska bli roligt med första loppet på 2år! Även om tiden inte blir lysande så kan man ju kör apå av högsta personliga förmåga ändå!!!
Hejhopp!
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 12:46lycka till så mkt i morgon allihopa! ska tänka på er! 🙂
lycka till så mkt i morgon allihopa! ska tänka på er! 🙂
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 13:03Henrik>>Helt rätt inställning, du är välkommen!!
Henrik>>Helt rätt inställning, du är välkommen!!
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 14:25Jag har gått och blivit förkyld så det blir till att skippa Umemilen 🙁 Lycka till ni som ska springa!
Jag har gått och blivit förkyld så det blir till att skippa Umemilen 🙁 Lycka till ni som ska springa!
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 16:40Jag bangar också tyvärr. Mina ben(vader) vill inte vara med för tillfället. Men jag tar nya tag om en månad i Umemaran.
Jag bangar också tyvärr. Mina ben(vader) vill inte vara med för tillfället. Men jag tar nya tag om en månad i Umemaran.
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 16:43Det ska bli kul i morgon. Jag har bestämt mig för att jag inte är förkyld längre.
Lycka till alla som ska springa - och en dos medkänsla till er som är skadade/sjuka.
Det ska bli kul i morgon. Jag har bestämt mig för att jag inte är förkyld längre.
Lycka till alla som ska springa - och en dos medkänsla till er som är skadade/sjuka.
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 05:55Godmorgon alla glada löparvänner! Idag är det dags!
Ser ut att bli perfekt löparväder. 9 grader, halvklart och i stort sett vindstilla är prognosen för dagen.
Lycka till allihop!
Godmorgon alla glada löparvänner! Idag är det dags!
Ser ut att bli perfekt löparväder. 9 grader, halvklart och i stort sett vindstilla är prognosen för dagen.
Lycka till allihop!
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 08:5705.55 Göran, det var tidigt det 🙂
Jo, lycka till allihopa, vädret ser som sagt lovande ut. Det här skall bli spännande!
05.55 Göran, det var tidigt det 🙂
Jo, lycka till allihopa, vädret ser som sagt lovande ut. Det här skall bli spännande!