Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Får nog bli en lapp som är gjord av papper att skriva på, vill inte att tävlingen ska bli anmäld för diskriminering av folkgrupp om man skulle börja skriva på samer :-).

Drygt 60 föranmälda på 10 km, ser ut att kunna bli över 100 anmälda på 10 km. Om nu vädret bara vill vara med oss, på söndag.

då blir det 101st, för jag anmäler mig i morgon och springer, oavsett väder och vind.
Ska bli roligt med första loppet på 2år! Även om tiden inte blir lysande så kan man ju kör apå av högsta personliga förmåga ändå!!!
Hejhopp!

lycka till så mkt i morgon allihopa! ska tänka på er! 🙂

Henrik>>Helt rätt inställning, du är välkommen!!

Jag har gått och blivit förkyld så det blir till att skippa Umemilen 🙁 Lycka till ni som ska springa!

Jag bangar också tyvärr. Mina ben(vader) vill inte vara med för tillfället. Men jag tar nya tag om en månad i Umemaran.

Det ska bli kul i morgon. Jag har bestämt mig för att jag inte är förkyld längre.

Lycka till alla som ska springa - och en dos medkänsla till er som är skadade/sjuka.

Godmorgon alla glada löparvänner! Idag är det dags!

Ser ut att bli perfekt löparväder. 9 grader, halvklart och i stort sett vindstilla är prognosen för dagen.

Lycka till allihop!

05.55 Göran, det var tidigt det 🙂

Jo, lycka till allihopa, vädret ser som sagt lovande ut. Det här skall bli spännande!