Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 18:08Göran: Japp, det måste ha varit jag 🙂
Göran: Japp, det måste ha varit jag 🙂
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 19:53Mattias: Då får jag tacka för draghjälpen. Kom ikapp dig och en annan kille just innan 8 km, och då var jag ganska så mör så jag bestämde mig för att lägga mig i rygg ett tag, men ni höll så bra tempo så km-tiderna blev bättre ändå. Den nionde gick på 4:2
Mattias: Då får jag tacka för draghjälpen. Kom ikapp dig och en annan kille just innan 8 km, och då var jag ganska så mör så jag bestämde mig för att lägga mig i rygg ett tag, men ni höll så bra tempo så km-tiderna blev bättre ändå. Den nionde gick på 4:2
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 20:01Ingen orsak Göran, faktum är att en av orsakerna att jag ökade lite extra var just att jag hörde att någon kom ikapp 🙂
Tack för info om km-tider, funderade just på hur snabbt det eg. gick på slutet.
Ingen orsak Göran, faktum är att en av orsakerna att jag ökade lite extra var just att jag hörde att någon kom ikapp 🙂
Tack för info om km-tider, funderade just på hur snabbt det eg. gick på slutet.
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 21:32Har varit så glad och nöjd hela dagen efter trevliga, roliga Umemilen. (t+)
Jag springer på lite andra tider än ni andra här i tråden, men jag är så otroligt nöjd med mina 1:03, särskilt med tanke på att jag varit förkyld i en vecka. Har nu blivit grymt
Har varit så glad och nöjd hela dagen efter trevliga, roliga Umemilen. (t+)
Jag springer på lite andra tider än ni andra här i tråden, men jag är så otroligt nöjd med mina 1:03, särskilt med tanke på att jag varit förkyld i en vecka. Har nu blivit grymt
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 21:39Grattis till alla fina prestationer, synd bara att man inte kunde vara med själv...
Ser fram emot att träffa er på någon annan tävling framöver (H)
Grattis till alla fina prestationer, synd bara att man inte kunde vara med själv...
Ser fram emot att träffa er på någon annan tävling framöver (H)
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 22:11Grymt imponerad av alla finfina insatser på Umemilen, synd bara att man inte har tid att kolla mer än sporadiskt. Man sitter ju istort sett från 10.00 till 13.30 knapprande och inläsande av efteranmälningar och resultat.
Jag har precis lagt upp resultat
Grymt imponerad av alla finfina insatser på Umemilen, synd bara att man inte har tid att kolla mer än sporadiskt. Man sitter ju istort sett från 10.00 till 13.30 knapprande och inläsande av efteranmälningar och resultat.
Jag har precis lagt upp resultat
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 22:42Tack för det Michael! Fina bilder. Jag lyckades ju t o m fastna på 2 st, bl a när jag och Mattias stormar mot mål.
45:12 blev den officiella tiden så min klocka stämde alltså ganska så bra. Tycker det var lite taskigt att Mattias fick en hel sekund bättr
Tack för det Michael! Fina bilder. Jag lyckades ju t o m fastna på 2 st, bl a när jag och Mattias stormar mot mål.
45:12 blev den officiella tiden så min klocka stämde alltså ganska så bra. Tycker det var lite taskigt att Mattias fick en hel sekund bättr
Quote from Funbeat user on 15 September 2008, 08:05ifkumea.com verkar ha det lite jobbigt nu på morgonen, alla som vill kolla på foton och resultat... Jag hann se mitt resultat innan anstormningen, 45:50, grymt nöjd...
ifkumea.com verkar ha det lite jobbigt nu på morgonen, alla som vill kolla på foton och resultat... Jag hann se mitt resultat innan anstormningen, 45:50, grymt nöjd...
Quote from Funbeat user on 23 September 2008, 09:06Tipsar om en Umeågrupp. Välkomna!
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=103900
Tipsar om en Umeågrupp. Välkomna!
Quote from Funbeat user on 24 September 2008, 07:17Är det någon som lagt upp den riktiga sträckningen på Umemilen?
Funderar på att springa den som oktoberutmaning, men är ju bra att veta vägen då 😉
Är det någon som lagt upp den riktiga sträckningen på Umemilen?
Funderar på att springa den som oktoberutmaning, men är ju bra att veta vägen då 😉