Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 18:37åh, jag har bestämt mig för tt inte spirnga umemilen till sist 🙁 ..dock håller jag hoppet uppe för det andra milloppet som var en del av nån mara(?)(haha, bra att jag har koll iaf :P)
åh, jag har bestämt mig för tt inte spirnga umemilen till sist 🙁 ..dock håller jag hoppet uppe för det andra milloppet som var en del av nån mara(?)(haha, bra att jag har koll iaf :P)
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 19:02Lär väl vara Umemaran, men det är väl ett kvartsmarathon alltså 10.5 km. Om jag får säga så är Umemilen typ 1000 ggr trevligare bana :-), men visst kvarten på Umemaran är rätt kul även om banan inte får en att hoppa av glädje.
Lär väl vara Umemaran, men det är väl ett kvartsmarathon alltså 10.5 km. Om jag får säga så är Umemilen typ 1000 ggr trevligare bana :-), men visst kvarten på Umemaran är rätt kul även om banan inte får en att hoppa av glädje.
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 19:16Vet någon om det finns möjlighet till väskinlämning (effektförvaring) och dusch där vid start/mål, då jag kommer cykla dit?
Vet någon om det finns möjlighet till väskinlämning (effektförvaring) och dusch där vid start/mål, då jag kommer cykla dit?
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 19:40Finns inget ställe egentligen, men kom och lämna in det i speakervagnen, om du inte har med dig hela bohaget vill säga. Annars lovar jag att det är helt ok att lämna det där.
Finns inget ställe egentligen, men kom och lämna in det i speakervagnen, om du inte har med dig hela bohaget vill säga. Annars lovar jag att det är helt ok att lämna det där.
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 20:24tackar tackar!
Har endast en vanlig skolryggsäck.
Hoopas erbjudandet gäller även om man har skånsk dialekt =)=)
tackar tackar!
Har endast en vanlig skolryggsäck.
Hoopas erbjudandet gäller även om man har skånsk dialekt =)=)
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 17:18Bara vi begrip vad du säger, annars får du väl skriva på en lapp 🙂
Bara vi begrip vad du säger, annars får du väl skriva på en lapp 🙂
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 17:24Jag kommer också att cykla dit, antar att det är rätt många som behöver någonstans att slänga ifrån sig överdragskläder och liknande. Får nog bli en påse vid cykeln helt enkelt...inga värdesaker.
Jag kommer också att cykla dit, antar att det är rätt många som behöver någonstans att slänga ifrån sig överdragskläder och liknande. Får nog bli en påse vid cykeln helt enkelt...inga värdesaker.
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 20:10Michael, numera säger man väl same och inte lapp? 😉
Jag cyklar också och lämnar nog ombyte där. Så nu vet alla tjuvar det.
(För nog måste väl den här irriterande förkylningen ha gått över tills på lördag?)
Michael, numera säger man väl same och inte lapp? 😉
(För nog måste väl den här irriterande förkylningen ha gått över tills på lördag?)
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 20:10Michael, numera säger man väl same och inte lapp? 😉
Michael, numera säger man väl same och inte lapp? 😉
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 22:20Nu har jag också anmält mig. Gjorde det på Intersport, gick hur smidigt som helst. Skall bli plågsamt och trevligt att tävla igen. 🙂 2 månader sen sist, och 3 månader sen senaste milloppet.
Hoppas på pers men några sub 45 som jag siktat på blir det nog
Nu har jag också anmält mig. Gjorde det på Intersport, gick hur smidigt som helst. Skall bli plågsamt och trevligt att tävla igen. 🙂 2 månader sen sist, och 3 månader sen senaste milloppet.
Hoppas på pers men några sub 45 som jag siktat på blir det nog