Quote from Funbeat user on 8 September 2013, 17:45Jag märkte tydligt att tiderna gick ner i takt med fler långpass (långpass = +20 km)! Jag tror att det är en bra start, att skapa uthållighet så att du kan upprätthålla löpsteget och farten länge. Detta sker även om långpassen går i beskedligt tempo!
Där
Jag märkte tydligt att tiderna gick ner i takt med fler långpass (långpass = +20 km)! Jag tror att det är en bra start, att skapa uthållighet så att du kan upprätthålla löpsteget och farten länge. Detta sker även om långpassen går i beskedligt tempo!
Där
Quote from Funbeat user on 13 September 2013, 11:31Många goda råd här 🙂 Jag försöker också pressa mil till under en timme och ska springa Lergöksloppet i Ängelholm imorgon. Får se hur det går, håll gärna tummarna för mig. Är i behöv av nya löparskor, men att starta med nya skor innan loppet kändes inte s
Många goda råd här 🙂 Jag försöker också pressa mil till under en timme och ska springa Lergöksloppet i Ängelholm imorgon. Får se hur det går, håll gärna tummarna för mig. Är i behöv av nya löparskor, men att starta med nya skor innan loppet kändes inte s