Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 23:51@Tobbe R:
"1 x Max vadhävningar (det är viktigast att repsen ökar, men lägg undan för undan på mer vikt i små portioner)."
= Ställ dig i en maskin för stående vadhävningar ELLER ställ dig med fotbladen på ett trappsteg med vikter i händerna. Gör max ant
@Tobbe R:
"1 x Max vadhävningar (det är viktigast att repsen ökar, men lägg undan för undan på mer vikt i små portioner)."
= Ställ dig i en maskin för stående vadhävningar ELLER ställ dig med fotbladen på ett trappsteg med vikter i händerna. Gör max ant
Quote from Funbeat user on 30 April 2011, 15:52Tack till Olle Albinsson för brödkavelstipset. Jag ha precis börjat spinga efter skada/op och ha haft poblem med att båda vaderna varit extremt stela, långt nere. Det har kraftigt hämmat löpsteget som varit stumt och stelt och det har verkligen känts som
Tack till Olle Albinsson för brödkavelstipset. Jag ha precis börjat spinga efter skada/op och ha haft poblem med att båda vaderna varit extremt stela, långt nere. Det har kraftigt hämmat löpsteget som varit stumt och stelt och det har verkligen känts som
Quote from Funbeat user on 30 April 2011, 16:20Stelhet i vaderna verkar svårt att träna bort. Djup massage hjälper. Jag har märkt att det även hjälper att djupmassera och träna de andra musklerna i underbenet, de som vickar foten i sidled och uppåt. I löpsteget spänns alla dessa muskler samtidigt för
Stelhet i vaderna verkar svårt att träna bort. Djup massage hjälper. Jag har märkt att det även hjälper att djupmassera och träna de andra musklerna i underbenet, de som vickar foten i sidled och uppåt. I löpsteget spänns alla dessa muskler samtidigt för
Quote from Funbeat user on 1 May 2011, 11:23I långa loppet tror jag att tåhävningar i trappa hjälper även här. Långsamt och ned ordentligt på ett ben så att musklerna verkligen får jobba i hela sin längd.
I långa loppet tror jag att tåhävningar i trappa hjälper även här. Långsamt och ned ordentligt på ett ben så att musklerna verkligen får jobba i hela sin längd.
Quote from Funbeat user on 1 May 2011, 21:02Angående brödkaveln så kan jag rekommendera att använda den även på framsida lår. Riktigt bra!! 😀
Angående brödkaveln så kan jag rekommendera att använda den även på framsida lår. Riktigt bra!! 😀
Quote from Funbeat user on 2 May 2011, 07:56Spikmatta, elterapi, brödkavel. Vad är nästa självplågeri som skall höjas till skyarna? 🙂
Spikmatta, elterapi, brödkavel. Vad är nästa självplågeri som skall höjas till skyarna? 🙂
Quote from Funbeat user on 2 May 2011, 08:09Löpband kanske. 😉
Löpband kanske. 😉
Quote from Funbeat user on 2 May 2011, 16:04Eller foamroller för den som har en sån ligger skräpandes hemma 🙂
Eller foamroller för den som har en sån ligger skräpandes hemma 🙂
Quote from Funbeat user on 2 May 2011, 19:07Vinflaska funkar också.
(H)
Vinflaska funkar också.
(H)
Quote from Funbeat user on 2 May 2011, 19:09Försökte leta liknande övning för hamstrings men hittade bara andra typer av övningar (som iofs såg vettiga ut).
Försökte leta liknande övning för hamstrings men hittade bara andra typer av övningar (som iofs såg vettiga ut).