Quote from Guest on 20 January 2011, 17:04Undrar om det är någon som varit ute i Torup (utanför Malmö, alltså) den senaste tiden. Har det hunnit smälta undan så att man kan löpa i spåret? Nån skillnader mellan 2/3-, 7- och 10K-slingan?
Skulle gärna ut en sväng i morgon eller till helgen.
Undrar om det är någon som varit ute i Torup (utanför Malmö, alltså) den senaste tiden. Har det hunnit smälta undan så att man kan löpa i spåret? Nån skillnader mellan 2/3-, 7- och 10K-slingan?
Skulle gärna ut en sväng i morgon eller till helgen.
Quote from Funbeat user on 20 January 2011, 17:14Maila info@mok.nu, de brukar ha träningar där!
Maila info@mok.nu, de brukar ha träningar där!
Quote from Funbeat user on 20 January 2011, 17:29Tack. Det kan vara värt att testa! 🙂
Men jag anar att det kan gå snabbare att få svar här än via deras kansli. Så om någon vet...
Tack. Det kan vara värt att testa! 🙂
Men jag anar att det kan gå snabbare att få svar här än via deras kansli. Så om någon vet...
Quote from Funbeat user on 20 January 2011, 17:31Längtar också efter att springa milen i Torup. Snart är det vår och hela Bokskogen är ljusgrön 🙂
Längtar också efter att springa milen i Torup. Snart är det vår och hela Bokskogen är ljusgrön 🙂
Quote from Funbeat user on 20 January 2011, 19:22Snart vår ... era jävlar!
Själv har man tur om vägarna tinat fram under slutet av april.
Snart vår ... era jävlar!
Själv har man tur om vägarna tinat fram under slutet av april.
Quote from Funbeat user on 20 January 2011, 19:28*asg*
*asg*
Quote from Funbeat user on 20 January 2011, 20:14Ska jag behöva åka ut och reka själv? Vad ska det här forumet vara bra för egentligen? (H:)
Ska jag behöva åka ut och reka själv? Vad ska det här forumet vara bra för egentligen? (H:)
Quote from Funbeat user on 20 January 2011, 20:15Forumet är utmärkt, du kan ju rapportera här!
Forumet är utmärkt, du kan ju rapportera här!
Quote from Funbeat user on 20 January 2011, 20:16Ok. Ok. Rapport kommer imorgon. 🙂
Skulle nån ha rapport redan nu får ni såklart gärna dela med er...
Ok. Ok. Rapport kommer imorgon. 🙂
Skulle nån ha rapport redan nu får ni såklart gärna dela med er...
Quote from Funbeat user on 20 January 2011, 20:34Jag ska ev. ut till Torup på lördag....lovar att rapportera 🙂
Jag ska ev. ut till Torup på lördag....lovar att rapportera 🙂