Quote from Funbeat user on 20 January 2011, 21:38Härligt, Lasse! Vi ser vem som hinner först.
Härligt, Lasse! Vi ser vem som hinner först.
Quote from Funbeat user on 20 January 2011, 21:40Hehe 😉
Hehe 😉
Quote from Funbeat user on 21 January 2011, 17:42Ok. Rapport 21/1.
* Inne i skogen ganska mycket snö, men inte speciellt isigt.
* Barmark där landskapet öppnar sig. Korta sträckor på 2/3 och 10K.
* Hade jag hållt mig i skogen hade jag hellre haft mina X-talon än mina F-lite. Mer mönstrad sula hade hjäl
Ok. Rapport 21/1.
* Inne i skogen ganska mycket snö, men inte speciellt isigt.
* Barmark där landskapet öppnar sig. Korta sträckor på 2/3 och 10K.
* Hade jag hållt mig i skogen hade jag hellre haft mina X-talon än mina F-lite. Mer mönstrad sula hade hjäl
Quote from Funbeat user on 21 January 2011, 17:43Vad gör en Björk i Bokskogen?
Vad gör en Björk i Bokskogen?
Quote from Funbeat user on 21 January 2011, 18:13Rotar?
Rotar?
Quote from Funbeat user on 21 January 2011, 19:47Torup! Here I Come 🙂
Torup! Here I Come 🙂
Quote from Funbeat user on 21 January 2011, 21:39Ujujuj, nänä, håller inte alls med. Vart ute i eftermiddags och tyckte faktiskt det var pestigt. Massor med snö kvar på sina ställen som dessutom var alldeles skarig, isig och sanslöst ojämn. Fick totalt fnatt efter ett tag och tog mig därför ut på "stora
Ujujuj, nänä, håller inte alls med. Vart ute i eftermiddags och tyckte faktiskt det var pestigt. Massor med snö kvar på sina ställen som dessutom var alldeles skarig, isig och sanslöst ojämn. Fick totalt fnatt efter ett tag och tog mig därför ut på "stora
Quote from Funbeat user on 21 January 2011, 22:20Nu gillar jag ju tekniskt underlag, så snön till trots - löpbart! 🙂
Nu gillar jag ju tekniskt underlag, så snön till trots - löpbart! 🙂
Quote from Funbeat user on 21 January 2011, 23:00Låt mig avgöra imorgon?
Låt mig avgöra imorgon?
Quote from Funbeat user on 22 January 2011, 12:15Barnvagnsjogging är alltså helt uteslutet... skit oxå, lillgrabben sover så gott därute när jag springer att jag lätt kan springa två timmar utan att han vaknar.
Teknisk löpning i all ära, men jag föredrar lera, stenar och rötter framför snö och is. För
Barnvagnsjogging är alltså helt uteslutet... skit oxå, lillgrabben sover så gott därute när jag springer att jag lätt kan springa två timmar utan att han vaknar.
Teknisk löpning i all ära, men jag föredrar lera, stenar och rötter framför snö och is. För