Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningUnderlaget i Torups bokskog
You need to log in to create posts and topics.

Barnvagn rekommenderas inte. Och jag föredrar nog också lera, stenar och rötter. Men lite ojämn snö och skare är inget som skrämmer mig.

Hej igen!

Hoppas på skogsrunda i morgon. Nån som varit ute och känt på underlaget på senaste?

Jag var där i lördags, har du skridskor eller spikskor går det bra, annars suger det. Det var rätt så mkt snö i skogen så jag tror inte det har smält nog för att vara löpbart.

Tack, Tomas... Det var synd.

Vad jag har hört så är det fortfarande isigt. Men ring ut till receptionen och hör .....040-44 73 42

Nu förklarar jag Torup löpbart! 🙂

Läs mer på: http://intothewild.se/2011/torup-10k-all-systems-go/

Då blir det milen på lördag eftermiddag 😛

Wohoo, äntligen! Det måste väl vara så pass snöfritt att även jag kan ta mig fram springande med en klumpig barnvagn?! Även om det lär vara småsumpigt och lite lerigt.

Barnvagn vet jag inte, Andreas. Det ligger en del is i mitten av spåret på vissa sträckor. Med barnvagn blir det nog bökigare att löpa vid sidan av - vilket inte var nåt problem för mig idag...

Jag sprang i bokskogen idag. På 10 km spåret var det så gott som isfritt. Vissa sträckor fanns det en upphöjd sträng i mitten av spåret som var isbelagt. På ett fåtal ställe hade vatten runnigt och frusit igen och på ett ställe fick man välja mellan att g