Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 00:19Men går det alltså inte att ta på sig en våt baddräkt???
Om jag duschar före badet, så märker jag inte om mina byxor var torra eller blöta innan duschen - de "duschar" med mig i duschen ändå ju!
Men går det alltså inte att ta på sig en våt baddräkt???
Om jag duschar före badet, så märker jag inte om mina byxor var torra eller blöta innan duschen - de "duschar" med mig i duschen ändå ju!
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 04:04Det är väl klart det GÅR att ta på sig en våt baddräkt, eller badbyxor med för den delen. Men vill du?
I detta fallet är det ju ändå annorlunda.
Tänk efter själv. Du kommer till simhallen säg kl 09, insim mellan 9:30 och 10, sen tar det kanske 1 timme ell
Det är väl klart det GÅR att ta på sig en våt baddräkt, eller badbyxor med för den delen. Men vill du?
I detta fallet är det ju ändå annorlunda.
Tänk efter själv. Du kommer till simhallen säg kl 09, insim mellan 9:30 och 10, sen tar det kanske 1 timme ell
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 08:46I stället för att dra på sig torra badkläder tar man naturligtvis på sig torra vanliga kläder en stund, och sen när det är dags för simning igen, tar man på sig sin baddräkt (blöt). Hur enkelt som helst!
I stället för att dra på sig torra badkläder tar man naturligtvis på sig torra vanliga kläder en stund, och sen när det är dags för simning igen, tar man på sig sin baddräkt (blöt). Hur enkelt som helst!
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 10:09Nja det blir ju fler byten - och man kan väl missa ngt kul/spännande som händer i bassängen under tiden? Skulle jag tro.
Nja det blir ju fler byten - och man kan väl missa ngt kul/spännande som händer i bassängen under tiden? Skulle jag tro.
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 14:3910 poäng för rätt svar till Lingling 🙂
10 poäng för rätt svar till Lingling 🙂
Quote from Elias Engqvist on 10 April 2010, 15:12Jag tycker att vi låter flickorna ha så många baddräkter som dom tycker att dom behöver! (Om föräldrarna har råd alltså ;))
Jag tycker att vi låter flickorna ha så många baddräkter som dom tycker att dom behöver! (Om föräldrarna har råd alltså ;))
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 15:57Har man flera baddräkter kan man alternera mellan dem och då kan man också använda dem längre. Det blir således inte dyrare. (Kvinnlig logik 🙂 )
Har man flera baddräkter kan man alternera mellan dem och då kan man också använda dem längre. Det blir således inte dyrare. (Kvinnlig logik 🙂 )
Quote from ellen olsson on 10 April 2010, 20:28Att kunna använda dem längre må vara en fördel som vuxen men barnen växer nog för snabbt för att det ska gå att räkna hem...
Att kunna använda dem längre må vara en fördel som vuxen men barnen växer nog för snabbt för att det ska gå att räkna hem...
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 23:42Man får helt enkel använda tyg med mer stretch. MYCKET mer stretch!!! 😀
Man får helt enkel använda tyg med mer stretch. MYCKET mer stretch!!! 😀
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 11:19Inge vidare det där med nötning på badkläder.. hade ett par billighetsbrallor som blev genomskinliga i bakdelen efter ca 10 gånger. Dock både i riktigt salt vatten och klorvatten.
Sen är det ju tur att dom inte blir genomskinliga på direkten. Vilken ånge
Inge vidare det där med nötning på badkläder.. hade ett par billighetsbrallor som blev genomskinliga i bakdelen efter ca 10 gånger. Dock både i riktigt salt vatten och klorvatten.
Sen är det ju tur att dom inte blir genomskinliga på direkten. Vilken ånge