Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Men går det alltså inte att ta på sig en våt baddräkt???
Om jag duschar före badet, så märker jag inte om mina byxor var torra eller blöta innan duschen - de "duschar" med mig i duschen ändå ju!

Det är väl klart det GÅR att ta på sig en våt baddräkt, eller badbyxor med för den delen. Men vill du?
I detta fallet är det ju ändå annorlunda.
Tänk efter själv. Du kommer till simhallen säg kl 09, insim mellan 9:30 och 10, sen tar det kanske 1 timme ell

I stället för att dra på sig torra badkläder tar man naturligtvis på sig torra vanliga kläder en stund, och sen när det är dags för simning igen, tar man på sig sin baddräkt (blöt). Hur enkelt som helst!

Nja det blir ju fler byten - och man kan väl missa ngt kul/spännande som händer i bassängen under tiden? Skulle jag tro.

10 poäng för rätt svar till Lingling 🙂

Jag tycker att vi låter flickorna ha så många baddräkter som dom tycker att dom behöver! (Om föräldrarna har råd alltså ;))

Har man flera baddräkter kan man alternera mellan dem och då kan man också använda dem längre. Det blir således inte dyrare. (Kvinnlig logik 🙂 )

Att kunna använda dem längre må vara en fördel som vuxen men barnen växer nog för snabbt för att det ska gå att räkna hem...

Man får helt enkel använda tyg med mer stretch. MYCKET mer stretch!!! 😀

Inge vidare det där med nötning på badkläder.. hade ett par billighetsbrallor som blev genomskinliga i bakdelen efter ca 10 gånger. Dock både i riktigt salt vatten och klorvatten.

Sen är det ju tur att dom inte blir genomskinliga på direkten. Vilken ånge