Quote from Funbeat user on 2 July 2009, 18:55Fotboll är inget för cyklister.
Fotboll är inget för cyklister.
Quote from Funbeat user on 2 July 2009, 18:59Framför allt är inte tävlingscykling något för fotbollsspelare.....
Framför allt är inte tävlingscykling något för fotbollsspelare.....
Quote from Funbeat user on 2 July 2009, 19:17Tur att jag är ingetdera då så jag kan fortsätta ha kul både på cykeln och på plan då!
Tur att jag är ingetdera då så jag kan fortsätta ha kul både på cykeln och på plan då!
Quote from Fredrik Närenfors on 2 July 2009, 19:38Stretching är för personer som gillar att stretcha. Vill man hålla sig vig och mjuk finns många bättre sätt.
Jag tror det skulle vara väldigt svårt att sätta ihop en referensgrupp cyklister och följa deras skadeutveckling för de som stretchar kontra de
Stretching är för personer som gillar att stretcha. Vill man hålla sig vig och mjuk finns många bättre sätt.
Jag tror det skulle vara väldigt svårt att sätta ihop en referensgrupp cyklister och följa deras skadeutveckling för de som stretchar kontra de
Quote from Funbeat user on 2 July 2009, 19:48För de som tränar mer 15 timmar cykel i veckan så är det väsentligt att behålla smidigheten och inte få förkortade muskler på baksidan av låren.
Hur det går till brukar de kunna räkna ut.Kör man spiining ett par timmar i veckan så räcker det kanske att
För de som tränar mer 15 timmar cykel i veckan så är det väsentligt att behålla smidigheten och inte få förkortade muskler på baksidan av låren.
Hur det går till brukar de kunna räkna ut.
Kör man spiining ett par timmar i veckan så räcker det kanske att
Quote from Funbeat user on 2 July 2009, 21:45Då blir det lite uppvärming och efter passet lite nervärmning och avslutlingsvis lagom med stretch så man inte blr för mjuk 😀
Då blir det lite uppvärming och efter passet lite nervärmning och avslutlingsvis lagom med stretch så man inte blr för mjuk 😀
Quote from Funbeat user on 2 July 2009, 22:01fotbollsspelare är inget för David 😉
fotbollsspelare är inget för David 😉
Quote from Fredrik Närenfors on 2 July 2009, 22:03Jag vet. Det är som typ att hänga upp ett rött skynke..... fast skynket skulle nog provocera honom mindre....
Jag vet. Det är som typ att hänga upp ett rött skynke..... fast skynket skulle nog provocera honom mindre....
Quote from Funbeat user on 2 July 2009, 22:30Med tanke på att Henke ska betala 800´ och Hif 2.2" i upptaxering så är det bara trevligt.
Jag har till exempel passerat Olympia idag och kommenterat deras status i mina ögon.
Med tanke på att Henke ska betala 800´ och Hif 2.2" i upptaxering så är det bara trevligt.
Jag har till exempel passerat Olympia idag och kommenterat deras status i mina ögon.
Quote from Lena O on 3 July 2009, 01:11Eddy Merckx sade en gång i tiden att man förlorar cykeltävlingar pga. för dålig träning, inte för att man har stretchat för dåligt
Eddy Merckx sade en gång i tiden att man förlorar cykeltävlingar pga. för dålig träning, inte för att man har stretchat för dåligt