Quote from Funbeat user on 3 July 2009, 22:46Det är möjligt men jag hinner med mer än tre till fyra pass i veckan. Tycker ändå att det blir stor skillnad efter ett hårt pass med intervall eller backträning t ex.
/F
Det är möjligt men jag hinner med mer än tre till fyra pass i veckan. Tycker ändå att det blir stor skillnad efter ett hårt pass med intervall eller backträning t ex.
/F
Quote from Fredrik Närenfors on 3 July 2009, 22:50Kan ju vara åldern också.....
Kan ju vara åldern också.....
Quote from Funbeat user on 3 July 2009, 22:52Jo, som 36-åring står man ju med ena benet i graven redan. *lol* Jag är nog mer inne på att får man inte träningsvärk eller stela muskler så har man inte tagit i tillräckligt hårt.
/F
Jo, som 36-åring står man ju med ena benet i graven redan. *lol* Jag är nog mer inne på att får man inte träningsvärk eller stela muskler så har man inte tagit i tillräckligt hårt.
/F
Quote from Fredrik Närenfors on 3 July 2009, 23:15När jag är som mest vältränad så är jag hur trött som helst timmarna efter ett stenhårt träningspass. redan samma dag har det mesta släppt och nästa morgon känns det som vanligt. Som vanligt innebär naturligtvis att jag känner av att jag tränade dagen inn
När jag är som mest vältränad så är jag hur trött som helst timmarna efter ett stenhårt träningspass. redan samma dag har det mesta släppt och nästa morgon känns det som vanligt. Som vanligt innebär naturligtvis att jag känner av att jag tränade dagen inn