Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Sedan jag lade till https://www.stryd.com/ till min Garminklocka (935) verkar inte Funbeat importera automatiskt. Någon mer som märkt av problemet?

Daniel Bjurhamn, förmodligen samma problem som när man använder Running power eller pulsband för simning. Data lagras då på ett sätt som importen inte klarar av.

Daniel, vilken firmware-version har du på klockan? 12.10 är nyligen släppt med fix för liknande problem mot Strava...

Jag hade en äldre firmware-version. Uppdaterat nu men funkar inte trots det. Kanske är något som Funbeat inte klarar av alltså.

Importen från Garmin verkar också lägga klockslaget för träningen fel. Passen ser ut att ha börjat en timme tidigare än verklig tid.

Klockslags-knaset har jag också dragits med en tid, nu. Och jag saknar att kunna se alla siffrorna i varvtiderna, då man importerar ett pass. Jag tycker att det har tillkommit några stycken nya fel, också. På sidan "Pågående diskussioner" så syns inte tex

Nu har det gått rätt lång tid och tyvärr har det inte blivit några större förbättringar. Mobilanpassningen som gjordes hjälper väldigt lite. Det är fortfarande jättesvårt att klicka på knappar/länkar och istället för att zooma som också är jobbigt får man