Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hur går det egentligen? Väldig tyst från FB själva.

Gillar inte:
- Ser endast måndag - fredag i kalendern.
- Mobilläget. Ej användarvänligt.
- Alla gamla bilder i pass borttagna.

Hej!

Uppdateringarna går bra och vi försöker få med all feedback från er användare på ett bra sätt.

Det kommer en ny release snart, förhoppningsvis redan idag, och då borde det mesta vara fixat.

HTTPS kommer att ta lite längre tid då vi behöver uppgrad

Hur går det med uppdateringarna?

@Jonathan Kimber
Nu när ni arbetar så hårt med att uppdatera, finns det någon plan att lösa importen från Garmin Connect när det gäller simning med pulsband?

Jag kan fortfarande bara se halva lördagen och ingen söndag i min kalender!!! 🙁

Det känns som om det stannat av. Hoppas problemen fixas. Uppskattar att ni försöker. Har börjat dubbelregga på Jogg, just in case

Sylvia, är det på mobil eller på dator som du har problem? Vad har du för web-läsare och vad har du för skärmupplösning? Har du ställt skalan till något annat än 100%?

Det funkar fortfarande bara på 90% zoom ännu, försvinner på 100% som nämnts.
Chrome PC.

I mobilen måste jag sidoscrolla, går ej att zooma ut, ser bara några dagar annars av kalenderveckan.

Felet är som jag förstår att när det är för lite plats i sidled så försvinner en bit av kalendern.

Det hade varit bättre om den hade skalats, men när jag experimenterar så får jag faktiskt en scroll-list längst ner i kalendern.

Utan att gå längst ner

Det fungerar, men det gör funktionen mycket sämre att inte se hela kalendern och inte kunna se sina varvtider på passen. Rätt irriterande när saker blir sämre vid en uppdatering... får väl hoppas att det blir bättre igen snart.