Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

För mig funkar rapporter som tidigare, fast jag har tårtdiagram. Och kalendern ser bra ut igen, Win 10 på laptop med 1920x1080

Nu börjar det se riktigt bra ut! Tack för det!

Min ser inte bra ut alls! Har laptop med windows 10

För mig ser inte kalendern bra ut på den dator/laptop jag sitter på just nu (ser bara Måndag-fredag).

Upplösning 1920x1080

I visningsalternativ på datorn har jag inställt "Ändra storlek för text, appar och andra objekt" till 150 %.
Ändrar jag det til

Ja, håller med om att om jag sätter 150% så försvinner högerdelen av kalendern, jag har normalt 125%, och då blir det OK för mig.
Och det här med varvtiderna hade jag inte uppmärksammat, men det funkar inte för mig heller

Spännande! Tittade lite på det som rapporterats i de senaste två inläggen.

Om jag trycker ctrl + och ökar textstorleken från 100% till 110% så blir första och tredje kolumnen bredare medan mittenkolumnen blir smalare. Då får inte kalendern längre plats.

Nu testade jag att dra ner från 100% till 90 och då syns hela kalendern och alla grejerna... 😀
Blir väldigt bred förstasida och utdragna profilbilder..

Nu ser jag M-F och halva lördagen och inte söndag. När kommer jag att kunna se hela vecka?

Kalendern fortfarande avskuren: vill inte hålla på att trixa med specialinställningar bara för att FB skall se bra ut.

Två av de absolut viktigaste sakerna är kvar att göra:
1. Anpassa användarvillkoren till GDPR. De behöver uppdateras i sin helhet, till exempel hänvisas till PUL som numera är upphävd.
2. Använda https, framförallt på inloggningssidan. Det är ju häpnadsvä