Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Har ej smartphone utan tittar bara i datorn och jag ser fortfarande inte alla dagar i kalendern..
Alla sidor ihoptryckta..

Försöker kolla på sidan Rapporter i datorn (15,6" skärm) bl.a. syns inga av staplarna i Träningstid per senaste 12 månader.
Ingår detta i det som ni håller på att räta upp ?

Oj! Mycket bättre idag med den bredare mittkolumnen, fast några små detaljer återstår att fila på förstås!

Hela kalendern syns inte utan skrollning i sidled (typ söndag saknas),
Text i inmatningsrutor får inte plats i rutan.

Dator, 3200x1800, FF, 2018-10-17

Mobilanpassningen är inte bra. Alldeles för smalt och osnyggt. Tråkigt.

Går ej att se lördag och söndag i kalendern efter uppdateringen ! Men det vet ni naturligtvis. Med vänlig hälsning,

Jag har alltid använt hemsidan på mobilen utan problem, men nu får jag scrolla ihjäl mig. Skulle gärna ha tillbaka som det såg ut innan. Zoomar hellre än att scrolla runt. Men det är kanske vad ni fångat upp k tidigare kommentarer

Diagrammen i rapporter blir alldeles för ihoptryckta.

Både kalender och rapporter är definitivt inte bättre efter uppdateringen då de trycks ihop. Kalender är svår att scrolla och för rapporter blir layouten mycket konsigt.

Jag kan inte längre använda min träningskalender för att få översikt över min träning. Den har tryckts ihop och man måste scrolla sidledes, vilket man bara kan när man är längst ned i kalendern. Om det här inte ordnas, så får jag byta plattform, tyvärr.