Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag får också det ihopkomprimerat på mitten. Har inte testat hur det ser ut på dator men i min ipad syns inte hela kalendern. När man är i redigeringsläge så syns inte km-tiden fullt ut utan det bara minuten och inga sekunder. Men det är bra att det hände

Siffrorna i rapporterna ser märkliga ut här, liksom avklippta i överkant så att man inte kan se övre strecket på en 7a exempelvis

Har dator, windows 10 med chrome. Alla inlägg visas i en smal kolumn i mitten av skärmen (sidledes). Jag hoppas att det blev något misstag i kodningen där och att ni inte menade att det ska vara så. Väldigt dålig läsbarhet och användarvänlighet.

Chrome ä

Det verkar som kopplingen till Garmin Connect försvunnit?

Update: testade först från mobilen och nu även Chrome på MacBook Pro. Funkar inte där heller. Gick fint fram till 14/10 men inte efter det, tex två pass igår.

Har kopplat bort och tillbaka koppl

Bra med en uppdatering. Över lag en förbättring.
Försöker summera min "känsla" av vad som blivit lite knasigt med uppdateringarna (det mesta vet ni säkert redan).

På "Hem" sidan finns tre kolumner.
På mobilen staplas de, vilket gör att det blir en bit at

Instämmer tyvärr med många övriga att det inte blev så bra med den responsiva designen. Vanligtvis använder jag en extern skärm med upplösning 1920*1080 och sedan uppdateringen är allting ännu smalare/mindre än tidigare. (t-)

Ser ju redan bättre ut! Mittkolumnen är bredare, som förut tycker jag det verkar som

Hej,

När man klickar på Lopp i vänster kolumnen hamnar vänster kolumnen till höger.
Jag har inte sätt att någon annan har omtalat detta. (Windows dator med Firefox)

Nu känns sidan mer responsiv även på PC, om jag drar i fönstret så det blir större/mindre så ändras även tabeller m.m. på ett sätt de inte gjorde tidigare. Nu ser det nästan ut som innan. *nöjd igen* Bra jobbat, raskt marscherat!

PC, Internet explorer:
- När jag skriver kommentarer på pass syns inte att jag skriver något, men tecknen kommer in ändå och syns när jag trycker enter.
- När jag läser en tråd som denna hamnar en del av den utanför bild till höger, och där har nu bild oc