Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Kalendern funkar fint mig för mig på datorn idag, inte igår.
På mobilen är det svårare än men helt övertygad om att ni löser detta nu när det är uppe för förändring.
Ser mycket bättre utan tidigare iaf.

Funkade inte på en mindre laptopskärm märker jag nu, ihoptryckt som förut.

Nu tycker jag att det ser det bra ut, igen, i träningskalendern! Och i gruppernas diskussionstrådar. Tack! Det uppskattas! 🙂

Mindre lyckat, dock, är det att man inte kan se siffrorna som anger sekunder, ifall man manuellt vill justera de pass som man i

Diagrammrutan som finns på sitt träningspass blir ihopsmetat när man zoomar i Chrome. (ctrl+)
Iofs förståeligt vid zoom, men det har fungerat förut i alla fall.

Inget med den här uppdateringen att göra, men massa reklam trots att jag är premiummedlem och valt att inte se reklam...

Allt har blivit sämre efter uppdateringen. Jag trodde att ni skulle åtgärda saker. Nu anpassar sig ingenting till min skärm och speciellt rapportsidan är katastrof. Jag kan inte se någonting. Tårtdiagrammet är 2mm i diameter. Stapeldiagrammen är 0.1 mm hö

Hej Ida!

Det var mycket konstigt att du kan se reklam trots att du är premiummedlem.

Kan du skicka mig en print-screen så att jag kan se hur det ser ut?

Det är inte så att ditt premiummedlemskap har löpt ut? Jag ser ingen premiumbadge på din profil.

M

Har ni någon tidplan på när diagrammen skall börja fungera igen? Samtliga mina diagram har sedan uppdateringen texten "Det finns inget att visa i det här diagrammet. (1)" 🙁

Kalendern ser skum ut efter uppdateringen: ser inte alla dagar: klippt i högerkant. PC WIN10 Chrome.