Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Tog en titt i mobilen också (Android). Upplever att menyn som är till vänster på datorn tar väldigt stor plats. Vore bra om den hade hamnat som en pop-up-meny (typ trestrecksmenyn) istället. Var som någon sagt tidigare tvungen att zooma ut första gången j

Inte alls bra!!? Vad har ni gjort? På iphone Safari verkar det inte gå att zooma ut!?

Haha Gitte. Det ska vara så, modernt tydligen. Håller med dig.

Nej så såg det inte ut innan, det fanns döutrymme men alla rubriker rymdes på en rad tex.

sidan ser lite märklig ut nu.

Fliken Träningsmål ser märklig ut på min mobil. Gillade det gamla utseendet där man snabbt kunde se om man låg före/efter/i fas med målen.
Mer - under bloggar känns det mer logiskt att de senaste blogginläggen kommer överst. Åtminstone jag tittar ofta fö

Det ser ut som att reklamen till höger trycker ihop mittenkolumnen så att saker inte får plats ordentligt.

Vardagsmotion var ordet... Ett och annat är mindre överskådligt nu, även om skillnaden på datorskärmen inte verkar så vara så jättestor. I telefonen var det inget roligt alls att titta... och scrolla...

jag har samma kommentar som många andra ovan. tycker det bli minst 1cm för kort. skulle gärna ser det upp mot 2cm bredare.

kalander där man inte ser söndag.

ikoner man ska klicka på är inte i ett rad utan i ett hög till vänster.

diagram för rapports

Instämmer och bekräftar det många andra rapporterar ovan.

Sitter på en Mac med 13" och kalendern är rena katastrofen!! Helt stympad i sidled och asdrygt att försöka få överblick på träningsveckan när bara 2/3 syns i fönstret :@

Den responsiva funktio