Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Angående Sylvias inlägg här ovan, så har jag tidigt efter den stora uppdateringen flaggat för ungefär samma problem. Sen har jag suttit tyst och still i båten och väntat med stort tålamod på att detta (och några andra problem) ska lösas/lagas, så ni får l

Vi är medvetna om de förbättringar som behöver göras och vi försöker att beta av dem en efter en, skillnaderna har dock varit stora beroende på vilken webläsare som används, så det har dragit ut på tiden och tagit lite längre tid än förväntat, men vi jobb

Då nöjer jag mig gott med det svaret... så länge ni jobbar med problemet så kan jag återgå till tålmodigt väntande...

Att göra sitt bästa är "good enough". Tack! 🙂

Snart är ni där: Nu syns 90% av Söndagen, i kalendern, men ej totalen: Chrome + Win10, 1680x1050

För mig ser nu kalendern bra ut (jag ser alla dagarna). Skönt det är fixat!

Nu önskar jag mig mest att kunna se intervalltiderna när jag redigerar och lägger till pass. I nuläget så ser man t.ex. bara "00:05" i rutan där mellantiden är 00:05:07.

Å vad skönt att få rätt bredd på kalendern! Tack 😀

Hoppas ni får en riktigt trevlig lucia!!

Det är väl ingen skillnad på kalendern? Beror fortfarande på vilken skärm eller upplösning man har. I min PC ser det bra ut, men i min IPAD ser jag bara 6 dagar, inte söndagen om jag inte scrollar kalendern, då ser jag söndagen och sammanfattningen till h

Jag tycker precis som Andreas och att man inte ser sekunderna när man är i redigeringsläge är irriterande

Hej! Ser ni rapporten Vanligaste träningsformen i år (tårtformat, och ipad) som den ska? Mitt tar bort en hel del.