Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 21:32Annars finns det tyska diagram o tester som förklarar vad du ska ha.
Annars finns det tyska diagram o tester som förklarar vad du ska ha.
Quote from Funbeat user on 11 March 2011, 07:25Det blev en ny cykel, den gamla såldes och en Canyon Ultimate CF med shimano är påväg hem till mig.
Det stod slutligen mellan Columbus Capo, Wilier Izoard och ovan nämnda cykel.
Tack för alla tips!
Det blev en ny cykel, den gamla såldes och en Canyon Ultimate CF med shimano är påväg hem till mig.
Det stod slutligen mellan Columbus Capo, Wilier Izoard och ovan nämnda cykel.
Tack för alla tips!
Quote from Funbeat user on 11 March 2011, 08:42Kan man få en rapport när den kommit fram.
Kan man få en rapport när den kommit fram.
Quote from Funbeat user on 11 March 2011, 12:45Är det ingen lagervara så lär det ta tid.
Är det ingen lagervara så lär det ta tid.
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 12:21För information,
Nu står min cykel i hallen. Skickade min beställning för 8 dagar sedan. Ganska bra tycker jag. (t+)
För information,
Nu står min cykel i hallen. Skickade min beställning för 8 dagar sedan. Ganska bra tycker jag. (t+)
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 12:37Då var det en lagervara.
Då var det en lagervara.
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 22:08Troligtvis lagervara. Tror jag vet var du vill komma men vilken leverantör har snabba leveranser på produkter som inte är i lager? 🙂
Troligtvis lagervara. Tror jag vet var du vill komma men vilken leverantör har snabba leveranser på produkter som inte är i lager? 🙂
Quote from Funbeat user on 17 March 2011, 06:02Med tanke på Canyons affärsidé så är lager av ondo. De flesta seriösa har lager och producerar inte mot beställning.
Med tanke på Canyons affärsidé så är lager av ondo. De flesta seriösa har lager och producerar inte mot beställning.
Quote from Funbeat user on 17 March 2011, 08:26Lager är dyrt. Vissa kan vänta på sin nya fina cykel en stund, och betalar därefter. Vill man ha sin cykel omgående finns det oftast andra alternativ som kostar lite mer. Vad som är seriöst eller inte finns det säkert olika åsikter om.
Lager är dyrt. Vissa kan vänta på sin nya fina cykel en stund, och betalar därefter. Vill man ha sin cykel omgående finns det oftast andra alternativ som kostar lite mer. Vad som är seriöst eller inte finns det säkert olika åsikter om.
Quote from Funbeat user on 17 March 2011, 09:22Inte ifall man ska vänta åtta månader på en garantisak.
Inte ifall man ska vänta åtta månader på en garantisak.