Quote from Guest on 6 May 2010, 17:10Efter att jag registrerat gårdagens tävling på 800m bana, så dök den automatiska reklamen upp längs upp sidan som uppmanade mig att (från gainomax reklamen): "Efter 0,8 km Löpning på 2 min är det viktigt med kroppens återhämtning.".
Kanske hade varit san
Efter att jag registrerat gårdagens tävling på 800m bana, så dök den automatiska reklamen upp längs upp sidan som uppmanade mig att (från gainomax reklamen): "Efter 0,8 km Löpning på 2 min är det viktigt med kroppens återhämtning.".
Kanske hade varit san
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 17:20Eller om det handlat om 2h istället för 2min...
Eller om det handlat om 2h istället för 2min...
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 17:34Spelar det någon roll? Jag tror reklamen hade poppat upp oavsett vad man skrivit? De vill ju sälja sin återhämtningsdryck. Jag tror inte på den typen av reklamer, iom att jag blir mest irriterad över att det händer saker som jag inte bett om när jag minst
Spelar det någon roll? Jag tror reklamen hade poppat upp oavsett vad man skrivit? De vill ju sälja sin återhämtningsdryck. Jag tror inte på den typen av reklamer, iom att jag blir mest irriterad över att det händer saker som jag inte bett om när jag minst
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 17:46Ja, hur reklamen fungerar är ju uppenbart, vi försöker bara kritisera den lite på ett ironisk sätt. Lars genom att påpeka att i hans fall spelade avsaknaden av sekunder stor roll, och jag ville påpeka det lite löjliga i att rekomendera återhämtningsdrycke
Ja, hur reklamen fungerar är ju uppenbart, vi försöker bara kritisera den lite på ett ironisk sätt. Lars genom att påpeka att i hans fall spelade avsaknaden av sekunder stor roll, och jag ville påpeka det lite löjliga i att rekomendera återhämtningsdrycke
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 17:48Varför använder du en pulsklocka då? ;P
Varför använder du en pulsklocka då? ;P
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 17:55Fast det gör jag ju inte.
Köpte dock en billig för några år sedan och sprang några pass med den, dock knappast för att få någon form av "rekomendation" om hur hårt jag bör köra, utan snarare lite intressant att jämföra vad jag kom upp i mellan olika trä
Fast det gör jag ju inte.
Köpte dock en billig för några år sedan och sprang några pass med den, dock knappast för att få någon form av "rekomendation" om hur hårt jag bör köra, utan snarare lite intressant att jämföra vad jag kom upp i mellan olika trä
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 17:58*skrattar*
*skrattar*
Quote from Elias Engqvist on 6 May 2010, 18:31Å andra sidan så säger klockan det ena eller andra bara för att du har programmerat den till att göra det - så egentligen borde du trampa dig själv på foten om den gör fel för då är det du som gjort fel.
Å andra sidan så säger klockan det ena eller andra bara för att du har programmerat den till att göra det - så egentligen borde du trampa dig själv på foten om den gör fel för då är det du som gjort fel.
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 18:34Håller med Markus. Jag kan vara extremt nördig med siffror men följa en klocka hade jag nog inte heller gjort. Fungerar Adblock på den där Gainomax reklam grejen förresten? Har inte sett den själv, så jag vet inte riktigt vad in pratar om, men det borde j
Håller med Markus. Jag kan vara extremt nördig med siffror men följa en klocka hade jag nog inte heller gjort. Fungerar Adblock på den där Gainomax reklam grejen förresten? Har inte sett den själv, så jag vet inte riktigt vad in pratar om, men det borde j
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 18:44Sant Christer. Men pulsklockors syfte sägs ofta vara att hjälpa en att träna effektivare (bla, bla, bla) genom att ligga inom vissa "pulszoner" och då utgick mitt exempel ifrån att man använde klockan på detta sätt. Men självklart kan man helt skippa zone
Sant Christer. Men pulsklockors syfte sägs ofta vara att hjälpa en att träna effektivare (bla, bla, bla) genom att ligga inom vissa "pulszoner" och då utgick mitt exempel ifrån att man använde klockan på detta sätt. Men självklart kan man helt skippa zone