Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 20:59Näe, bananen är så stor.
Näe, bananen är så stor.
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 09:25Markus - jag har mest nytta av pulsdata för att jag tenderar att ligga och nöta långa och lugna pass. Efter att ha tränat så har jag sänkt pulsen så mycket att jag inser att jag kör alla pass i "återhämtningszonen" och då först fattar jag att jag kan/bör
Markus - jag har mest nytta av pulsdata för att jag tenderar att ligga och nöta långa och lugna pass. Efter att ha tränat så har jag sänkt pulsen så mycket att jag inser att jag kör alla pass i "återhämtningszonen" och då först fattar jag att jag kan/bör
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 09:41Jag är nog lite motsatsen till Jenny. har pulsklockan för att inte springa för fort på de nödvändiga, men i mitt tycke lite träliga, långpassen.
Jag är nog lite motsatsen till Jenny. har pulsklockan för att inte springa för fort på de nödvändiga, men i mitt tycke lite träliga, långpassen.
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 13:17Leif - kanske är det nåt som ligger på y-kromosomen? 😉 Många män jag känner tenderar att tro att de är lite snabbare än de är men jag och många kvinnor jag känner tenderar att tro att vi är lite långsammare än vi är. (Eller kan bli om vi bara tar i och p
Leif - kanske är det nåt som ligger på y-kromosomen? 😉 Många män jag känner tenderar att tro att de är lite snabbare än de är men jag och många kvinnor jag känner tenderar att tro att vi är lite långsammare än vi är. (Eller kan bli om vi bara tar i och p
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 13:41På tal om detta att män tror de är snabbare (starkare, snyggare, smartare...) är vad de verkligen är så kommer jag att tänka på Stockholm Marathon. Jag har stått på Norr Mälarstrand och tittat, de som gör en bit över 4-5h är lite kul att beskåda. Unga kil
På tal om detta att män tror de är snabbare (starkare, snyggare, smartare...) är vad de verkligen är så kommer jag att tänka på Stockholm Marathon. Jag har stått på Norr Mälarstrand och tittat, de som gör en bit över 4-5h är lite kul att beskåda. Unga kil
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 14:02Hej,
Läser med ett leende Markus A:s 2.a inlägg och konstaterar att jag triggas precis tvärtom mot vad han gör.
Om pulsklockan visar en högre ansträngningsnivå än vad "känslan" säger blir jag glad för att jag lyckats köra så hårt utan att bli trött.
O
Hej,
Läser med ett leende Markus A:s 2.a inlägg och konstaterar att jag triggas precis tvärtom mot vad han gör.
Om pulsklockan visar en högre ansträngningsnivå än vad "känslan" säger blir jag glad för att jag lyckats köra så hårt utan att bli trött.
O
Quote from Funbeat user on 9 May 2010, 09:01Det kan ju bli ännu mer missvisande:
BILD:http://www.raketspel.se/per/avslappning.gif
Det kan ju bli ännu mer missvisande:
Quote from Funbeat user on 9 May 2010, 09:41😀
Den var faktiskt ännu bättre än min "efter rehabiliteringsträning 5 min är det viktigt...."
😀
Den var faktiskt ännu bättre än min "efter rehabiliteringsträning 5 min är det viktigt...."
Quote from Funbeat user on 9 May 2010, 09:44Jag undrar om inte detta lite lustiga sätt att försöka koppla reklam till träningspass gett större effekt än om det hade funnits en realistisk koppling som berodde på att man verkligen gjort något som krävde återhämtning.
Jag undrar om inte detta lite lustiga sätt att försöka koppla reklam till träningspass gett större effekt än om det hade funnits en realistisk koppling som berodde på att man verkligen gjort något som krävde återhämtning.