Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Uppsala 100/50km.
Enligt ultradistans.se går loppet av stapeln 12 sep 2009 men ingen info på hemsidan än.

Hemsida: http://www.upp100km.se/

I år heter loppet UppMoT100, nämligen Uppsala Monstertur 100 (efter det snygga gröna monstret som är loppets kännetecken och "maskot" - ni som var där ifjol såg säkert att tavlan hängde vid varvningstältet).

Tidsangivelse efter marathondistansen.?????...å jag är gjuten..!!!...Svårt tvångsmässig vad det gäller den detaljen..//Kjell.

Det här är ett lopp jag ser fram emot! (t+)

Hade fantastiskt roligt förra året, trots att jag fick ont i mitt löparknä. En vacker dag står jag väl redo att kasta mig över 10 mil på 14 timmar, men i år blir det 5 mil. Det är mer rimligt för mig.

Nog ser man fram emot det här loppet minsann! I år hoppas jag kunna förbättra mitt PB rejält.

Jag också 🙂

Banan är perfekt, tiden på året perfekt, sist var det väldigt väl arrangerat och det var aldrig någon risk att jag sprang vilse 😀

Jag också!
Ultrafunkis - det roligaste som finns 🙂

En sak som är väldigt trevligt - förutom alla trevliga människor på och runt omkring banan - är att banan är relativt kort, så man hinner morsa på alla och man hinner få se de duktiga löparnas framfart också. På många andra lopp är de snabbaste löparna ba

Min förhoppning är att klara maxtiden i år innan funktionärerna vill gå hem...

Ja, Lisse, kan du vara snäll och skynda dig på lite i år!
(H:)