Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Stort grattis till alla löpare - ni är helt fantastiska, hjältar allihop.
Och så HIMLA TREVLIGA!

Kan berätta att den datoriserade tidtagningen fick lite tjall på linjen, men inga varvtider har försvunnit, de registrerades i datorn, men vi kunde inte se

Grattis alla löpare som kom i mål själv hoppade jag efter maran distansen på en för mig usel tid.

Tack Staffan för ett igen bra arrangemang

/S

Jag tackar också arrangörer, funktionärer och medlöpare för en fin löpardag igår! Minst sagt spännande upplösning i H 100 km blev det också!

Kan bara instämma med alla som prisar arrangemanget och funktionärerna.

Hade det inte varit för att Fredrika och Annika blandande cola med knappt ingen kolsyra alls åt mig så jag fick socker hade jag aldrig hållit mig på benen, magen hatade mig långa stu

Trots att jag fick stiga av vid 52,5K så hade jag en bra dag fram till varvet innan 50K-passeringen. Funktionärer och medtävlande var som vanligt högsta klass på och jag träffade många trevliga människor, både gamla och nya bekantskaper!

Massören gav mig

Har lagt upp lite bilder från Uppsala här:

http://www.facebook.com/album.php?aid=110617&id=618547612&l=3f21aae317

Har tittat lite extra på fötter och tår, blev smått förvånad att inga blåsor kunde hittas. Fötter och vrister har klarat sig bra. Värre med knäna.
Tog en 13km tur på rullskidorna (första för säsongen) för att mjuka upp mej.

Värsta skavanken på mig syns inte (fotleden) och det som syns gör inte särskilt ont (en jätteblåsa, lika stor som tån den sitter på).

Nåja, det är ju ett tag tills nästa gång nu så det läker.

Jäklar så kul det var 😀

Alltså nu när man har landat på riktigt kan jag inte smälta det. Vilken fantastisk tävling! Vilket flyt, vilka funkisar av världsklass och vilken enastående service. Är det nåt jag har att klaga på är det ju att det är ett år kvar till nästa gång 😉

Jag var där och tittade en stund på eftermiddagen. Det var fruktansvärt. Jag lovade mig själv att aldrig mer göra om den fadäsen. Att se alla dessa fantastiska kämpar ta sig runt varv efter varv och aldrig tröttna rde att abstinensen blev svårartad. Så nu