Quote from Funbeat user on 13 September 2009, 08:57Stort jättegrattis till er alla som sprang!!
Och extra stort jättegrattis till Torkel Skogman (IF Linnéa (H:)) som vann riksmästerskapet i 100 km i en minst sagt rafflande slutduell med Stefan Lindvall. Båda visade fighting spirit på högsta idrottsliga n
Stort jättegrattis till er alla som sprang!!
Och extra stort jättegrattis till Torkel Skogman (IF Linnéa (H:)) som vann riksmästerskapet i 100 km i en minst sagt rafflande slutduell med Stefan Lindvall. Båda visade fighting spirit på högsta idrottsliga n
Quote from Funbeat user on 13 September 2009, 08:59Vilket enormt härligt lopp. Helt perfekt att debutera 50k på. Ett lopp man helt klart kan rekomendera till andra.. Kul kul! Och jag är så glad att jag sprang. Trots halvt förbud och banningar om att ta det lungt från naprapaten. Kroppen kändes bra och jag
Vilket enormt härligt lopp. Helt perfekt att debutera 50k på. Ett lopp man helt klart kan rekomendera till andra.. Kul kul! Och jag är så glad att jag sprang. Trots halvt förbud och banningar om att ta det lungt från naprapaten. Kroppen kändes bra och jag
Quote from Funbeat user on 13 September 2009, 09:07Tack för ett mycket bra arrangemang. Vilket underbart personligt bemötande av alla funtionärer. Tack än en gång Staffan och alla andra.
Tack för ett mycket bra arrangemang. Vilket underbart personligt bemötande av alla funtionärer. Tack än en gång Staffan och alla andra.
Quote from Funbeat user on 13 September 2009, 09:56Jag vill verkligen rikta ett stort TACK til de fantastiska funktionärerna! Fredrikas uppmuntrande leende vid varvningarna värmde och Jannes sköna tips är alltid lika välkomna. Jag hade en trög löpardag i Uppsala men bet ihop och kämpade på, vilket jag är
Jag vill verkligen rikta ett stort TACK til de fantastiska funktionärerna! Fredrikas uppmuntrande leende vid varvningarna värmde och Jannes sköna tips är alltid lika välkomna. Jag hade en trög löpardag i Uppsala men bet ihop och kämpade på, vilket jag är
Quote from Funbeat user on 13 September 2009, 09:59Många tack för det härliga arrangemanget och inte minst alla uppmuntrande rop på alla möjliga ställen. Fredikas cykelhejaklack var nog unik...:-) Extra roligt att det var många som rörde sig i parken och undrade vad vi gjorde. Det var bra reklam för ultra
Många tack för det härliga arrangemanget och inte minst alla uppmuntrande rop på alla möjliga ställen. Fredikas cykelhejaklack var nog unik...:-) Extra roligt att det var många som rörde sig i parken och undrade vad vi gjorde. Det var bra reklam för ultra
Quote from Therese Linner on 13 September 2009, 10:00Tack för uppdateringarna om hur det gått för er. Som sagt, jag var väldigt nyfiken på hur det gick efter att jag slutade funktionära vid 16-tiden. (Skulle in till Stockholm och supporta halvmaralöparna...)
Det var fantastiskt att få chansen att supporta
Tack för uppdateringarna om hur det gått för er. Som sagt, jag var väldigt nyfiken på hur det gick efter att jag slutade funktionära vid 16-tiden. (Skulle in till Stockholm och supporta halvmaralöparna...)
Det var fantastiskt att få chansen att supporta
Quote from Funbeat user on 13 September 2009, 10:47Instämmer med alla andras deltagares inlägg. Supporten vid vätskestationen var helt suverän! Själv så sprang man i nåt som kändes som en mental dimma. Man var så koncentrerad i sig själv från 50-100 så man hade knappt ork att svara på tilltal.
Bra prest
Instämmer med alla andras deltagares inlägg. Supporten vid vätskestationen var helt suverän! Själv så sprang man i nåt som kändes som en mental dimma. Man var så koncentrerad i sig själv från 50-100 så man hade knappt ork att svara på tilltal.
Bra prest
Quote from Funbeat user on 13 September 2009, 11:32instämmer med det ni andra har sagt. Här kan ni förresten se vad UNT skriver om det hela. http://www2.unt.se/pages/1,1826,MC=4-AV_ID=955129,00.html?from=puff
Kom i mål som sista man på 100 km efter at ha fått kämpa som en gris under hela loppet. Precis i
instämmer med det ni andra har sagt. Här kan ni förresten se vad UNT skriver om det hela. http://www2.unt.se/pages/1,1826,MC=4-AV_ID=955129,00.html?from=puff
Kom i mål som sista man på 100 km efter at ha fått kämpa som en gris under hela loppet. Precis i
Quote from Funbeat user on 13 September 2009, 12:04Jag instämmer med alla ovan. Ett jättefint arrangemang med engagerade funktionärer.
Jag instämmer med alla ovan. Ett jättefint arrangemang med engagerade funktionärer.
Quote from Katarina Lindbäck on 13 September 2009, 12:50Sällar mig till skara och tackar arrangörer och medlöpare med ett stor tack! Utan er hade jag inte tagit mig runt. Fantastiskt bra arr!
Sällar mig till skara och tackar arrangörer och medlöpare med ett stor tack! Utan er hade jag inte tagit mig runt. Fantastiskt bra arr!