Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Lycka till allihop o ha så kul imorn. Själv nöjer jag mig med en halvmara på Stockholms gator:-)

Jag är ju ingen 10 timmars löpare på 100 km precis så lär vara lite mörkt sista timmarna under min löpning (efter kl 19). Hur gör ni andra med belysning. Tar ni med er pannlampa eller kommer det att vara upplyst där?

Marcus: Om man börjar närma sig 14 timmar, som det blev för mig, så är det lite mörkt. Det gick bra utan pannlampa...

Say no moore...say no moore...

(t+)

Totteman, tack för svar.

Riktigt spännande i toppen av 100km. Stefan Lindvall som haft ledningen har släppt förbi Torkel Skogman när det snart bara återstår 5 km av loppet. 1 dryg minut skillde dem åt vid passeringen 92 500 m.

Det var en rejäl rysare uppgörelsen på 100 km. Att ultra skulle ha nåt som liknar "spurtavgörande" (H:)

Nu blir jag stressad... Har jogg-länken slutat uppdatera loppet? Jag som drog så tidigt vill ju veta hur det går! (H)

Ja det verkar var nåt fel på uppdateringarna.

TACK alla funktionärer för ett trevligt lopp och den fantastiska servicen; urval av energitillskott och drycker, ovationer och pepp!!!!

Bernt (H:)

Jodå, Liselott och Jag kom i mål till slut. Sista milen blev dock en promenadmil.

Därmed tror jag att Team Fakta kom två i lagtävningen på 100K efter Stockholms Långdistansklubb. Som lag kan vi berömma oss själva med att samtliga 6 anmälda löpare fullföl

Håller med alla ovan om servicen och arrangemanget. Kul med både cirkus, musik och folkvimmel, synd att allt var på ena hörnan av banan, den andra var ganska tom och tråkig. Hade ett bra lopp tillsammans med Mari från våran klubb. Fick in henne på en 3:e