Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Tack Staffan! Nu ökar mina chanser enormt efetrsom jag också är en av de långsammare löparna.

Det ÄR roligt att funktionera!
Och det finns ingen axel jag hellre lutar mig mot än din Staffan, hellre den än en tron 🙂

(och ja, det är "lättare" att springa, för då behöver man bara göra en enda sak: överleva)

Funktionärerna är jag imponerade av. Måste vara superjobbigt att stå så där många timmar. Som tur är så verkar det iaf socialt och trevligt!

Det drar ihop sig och spänningen stiger. Förhandssnacket på Uppsalas gator har tagit fart rejält. Vilka kommer? Vem vinner? Jonas Buud kanske kommer, stämmer det? Man har sett löpare träna på att ta kurvorna på bästa sätt ute på banan och testa upploppet

Staffan:

Risken att jag tyvärr inte kan medverka ökar drastiskt mina blåsor från Gax 100 miles vill inte ge sig. Jobbar stenhårt att bli hel men det går trögt som fasen, har inte haft möjlighet att kuta sedan Gax. Jag hoppas verkligen att kroppen hin

Jag kommer gärna till O´Learys kvällen innan. Men det blir tidig hemgång för på lördagen SKA det bli nytt PB på 100 km.

Ingen förfest för mig. Jag kommer ge familjen min fulla uppmärksamhet och kommer vara laddad till tänderna lördag morn. Det ska bli roligt att återse Uppsala 100, löpare, funktionärer o annat löst folk 🙂

Ingen förfest för mig heller. Sover bäst hemma och åker upp på mornen istället 🙂

Förfest för mig (L)
Är det buffé eller ska man äta först? 😉

Kanske tittar förbi en kortis på kvällen och känner av stämningen...