Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 08:54Det var mycket generöst, Staffan! Min plan är att vara klar med alla mina varv långt tidigare än så. Men det måste kännas oerhört tryggt för de som provar distansen för första gången. Det är bara att gratulera alla som anmält sig till detta lopp -bättre s
Det var mycket generöst, Staffan! Min plan är att vara klar med alla mina varv långt tidigare än så. Men det måste kännas oerhört tryggt för de som provar distansen för första gången. Det är bara att gratulera alla som anmält sig till detta lopp -bättre s
Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 08:56Vad bra!
Då är det större chans jag hinner med hela sträckan i år 😉
Vad bra!
Då är det större chans jag hinner med hela sträckan i år 😉
Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 09:59Jag hoppas att jag inte behöver den extra timmen. Men det är skönt att den finns! Jag har snart avslutat hårdträningen och ser mycket fram emot loppet den 12:e.
Jag hoppas att jag inte behöver den extra timmen. Men det är skönt att den finns! Jag har snart avslutat hårdträningen och ser mycket fram emot loppet den 12:e.
Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 11:10Spännande initiativ, det skulle verkligen kunna locka nya på distansen om ni beslutar er för att ha samma maxtid nästa år 🙂
Spännande initiativ, det skulle verkligen kunna locka nya på distansen om ni beslutar er för att ha samma maxtid nästa år 🙂
Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 13:32Men för h-vete Staffan - menar du att jag orka stå en hel timme ytterligare?!?!?!?
Men för h-vete Staffan - menar du att jag orka stå en hel timme ytterligare?!?!?!?
Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 13:34Jag som trodde det fanns stolar till funktionärerna, för inte kan ni väl stå hela tiden?
Jag som trodde det fanns stolar till funktionärerna, för inte kan ni väl stå hela tiden?
Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 13:37Jag har försökt sitta korta stunder Lady, men det är ännu jobbigare.
Hittills har jag varit på stående fot från kl 06.00 - 22.00 under Uppsala 100. Häpp.
Jag har försökt sitta korta stunder Lady, men det är ännu jobbigare.
Hittills har jag varit på stående fot från kl 06.00 - 22.00 under Uppsala 100. Häpp.
Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 13:40Jag skulle inte vilja byta med er funktionärer. Springa 100 km verkar ju bara hälften så jobbigt och dessutom är man ju endorfindrogad mest hela dan.
Jag skulle inte vilja byta med er funktionärer. Springa 100 km verkar ju bara hälften så jobbigt och dessutom är man ju endorfindrogad mest hela dan.
Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 13:44Lena, det kallar jag imponerande! (t+)
Lena, det kallar jag imponerande! (t+)
Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 16:03Lena>> Det kommer att finnas en stabil axel du kan luta dig mot när varven blir för många och mörkret börjar skymma. Lena skulle dock förtjäna en tron som den drottning hon är (H:)!
Jag kommer att vara på plats från 3 på mornen till sisådär 11 på kvällen
Lena>> Det kommer att finnas en stabil axel du kan luta dig mot när varven blir för många och mörkret börjar skymma. Lena skulle dock förtjäna en tron som den drottning hon är (H:)!
Jag kommer att vara på plats från 3 på mornen till sisådär 11 på kvällen