Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Precis Lady. Det blir vad man gör det till. Om något blir tufft eller inte handlar inte om längd utan om fart. Fram kommer man alltid.

Jag är lite sugen på att komma och funktionära och insupa ultraatmosfär (och se till att Staffan dricker....) behövs det sådana? Jag kanske skulle skicka iväg ett mail...

Ja Annika - "sådana" behövs! 🙂
Mejla Staffan!

Mitt inlägg var riktat till Staffan och var ett internt skämt, därför inleddes det med "Staffan:"

Annika: Klart du ska komma och hjälpa Staffan att dricka och samtidigt agera hejaklack!

Sebastian blev visst lite putt? Viss man framföra något privat är kanske inte ett publikt forum det aaallra bästa stället, om man inte vill att utomstående ska reagera menar jag 🙂

Hur som helst läste jag på om maten på Uppsala, fast jag såg inga köttbu

Tror inte Sebastian blev det minsta putt faktiskt.

/Fredrika, som också fattade internskämtet 🙂

Jodå ni fick köttbullar. Ett klassiskt citat finns ifrån en trött löpare vid målgång: Jag åt köttbullar, fast jag är vegetarian!
Bara som ett exempel på hur trött man blir....

Hälsingar från en som också förstod internskämtet och som själv ofta skriver

Bra att ingen surar mao 😉
Gottis, jag ser fram emot köttbullarna! 🙂

Hade jag blivit putt så hade det märkts med råge. Jag ville bara förtydliga att det endast var riktat till Staffan och inte på något sätt var tänkt att förringa någon annans prestation eller målsättning.

Tack Fredrika, dig kan man lita på! 😉

Aha, du brukar aldrig förringa eller se ner på någon så det var nog därför jag inte kopplade att det var en "livrem och hängslen"-formulering 🙂

Förlåt OT, jag ska försöka hålla mig till Uppsala Ultra i fortsättningen 🙂