Quote from Funbeat user on 16 June 2009, 21:39Lisse, det behöver du inte oroa dig för. Den hastighet vi hade i leran och lingonriset i lördags räcker för att klara 100K på 12,5 timmar så där finns marginal att ta av.
Lisse, det behöver du inte oroa dig för. Den hastighet vi hade i leran och lingonriset i lördags räcker för att klara 100K på 12,5 timmar så där finns marginal att ta av.
Quote from Funbeat user on 16 June 2009, 21:58Micke har så rätt. Även om det är drygt 30 km längre så är jag övertygad att du klarar det med god marginal!
Micke har så rätt. Även om det är drygt 30 km längre så är jag övertygad att du klarar det med god marginal!
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 07:26Jag hade ju velat springa detta men det är för trätt inpå Berlin Marathon som fokusen ligger på i år. Kanske nästa år (vilket jag även sa förra året..).
Jag hade ju velat springa detta men det är för trätt inpå Berlin Marathon som fokusen ligger på i år. Kanske nästa år (vilket jag även sa förra året..).
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 07:44Lisse, som du har utvecklats under året och i den form du är så är det inget snack att du klarar det med god marginal! Förhoppningsvis står jag bakom bordet och hejar på dig 🙂
Lisse, som du har utvecklats under året och i den form du är så är det inget snack att du klarar det med god marginal! Förhoppningsvis står jag bakom bordet och hejar på dig 🙂
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 09:07Oj, nu blir jag ju nervös!
Oj, nu blir jag ju nervös!
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 10:18Hmm, jag är absolut mest förtjust i att springa långt i terräng, men det vore kul att springa 50 km och satsa på att få en så bra tid som möjligt. Är detta ett bra lopp isåfall? 10 mil däremot... det lämnar jag nog åt andra eller åt ett annat år...
Hmm, jag är absolut mest förtjust i att springa långt i terräng, men det vore kul att springa 50 km och satsa på att få en så bra tid som möjligt. Är detta ett bra lopp isåfall? 10 mil däremot... det lämnar jag nog åt andra eller åt ett annat år...
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 12:24Med tanke på att banan är 2,5km (tätt mellan dricka-chanserna mao) och tämligen platt (det finns en liten, liten backe) så tror jag du har goda chanser att sätta en bra tid på 5 mil.
Med tanke på att banan är 2,5km (tätt mellan dricka-chanserna mao) och tämligen platt (det finns en liten, liten backe) så tror jag du har goda chanser att sätta en bra tid på 5 mil.
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 12:31Var med förra året på 50 km trevlig lätt bana med bra support själv är jag inne på att köra 100 km. Men har inte bestämt mig eller så går man på att sätta pers mot förra året....
Var med förra året på 50 km trevlig lätt bana med bra support själv är jag inne på att köra 100 km. Men har inte bestämt mig eller så går man på att sätta pers mot förra året....
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 22:05Staffan: Testa om det går att springa 100 km utan vätska, det blir ju nytt PB! 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😉 Skämt åsido, 50 km känns väl lite blaskigt efter senaste tidens lopp?
Staffan: Testa om det går att springa 100 km utan vätska, det blir ju nytt PB! 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😉 Skämt åsido, 50 km känns väl lite blaskigt efter senaste tidens lopp?
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 23:2450km i nytt PB-tempo är inte det minsta blaskigt 🙂
50km i nytt PB-tempo är inte det minsta blaskigt 🙂